News Flash:

Zece trucuri simple pentru a slabi rapid, fara dieta

16 Martie 2014
850 Vizualizari | 0 Comentarii
Zece trucuri simple pentru a slabi rapid fara dieta
Lupta cu kilogramele in plus poate fi, pentru multi dintre noi, o povara. De cele mai multe ori, nutritionistii recomanda sa ne hranim numai cand avem cu adevarat nevoie. Cati dintre noi, insa, reusesc sa faca asta? Multi nici macar nu vor…

Infometarea nu este o solutie. Din fericire, exista si alte “trucuri” la care poti apela pentru a avea un corp armonios. Nu trebuie sa scoti nimic din alimentatie, din contra – urmand acesti pasi, vei putea include in dieta alimente noi. Care este secretul? Iti vei schimba modul in care mananci. Iar rezultatele nu vor intarzia sa apara! Iata, asadar, ce noteaza care2.com:

1. Mananca o manuta de nuci sau migdale crude cu 20 de minute inainte de masa
20 de minute. Atat ii ia creierului sa constientizeze alimentarea corpului cu mancare. Efectul? Vei evita mancatul in exces, corpul primind deja nutrientii necesari bunei functionari.

2. Mananca o jumatate de grepfrut inainte de masa
Poti pierde cu pana la 500 g pe saptamana daca vei manca o jumatate de grepfrut inainte de mesele principale.

3. Miroase mancarea
Pare sinistru, dar, daca mirosi alimentele inainte de a le consuma, creierul va crede ca ai mancat deja. Studii recente au aratat ca persoanele care au inhalat menta din doua in doua ore au mancat cu pana la 2.700 de calorii mai putin pe saptamana. Asta inseamna o scadere in greutate cu cel putin 500 g pe saptamana!

4. Spala-te pe dinti
Cand simti nevoia sa mananci fara sa-ti fie foame, spala-te pe dinti cu pasta mentolata. Gustul va inhiba senzatia de foame. In plus, dupa ce simti menta, mancarea isi va pierde din gust.

5. Nu manca in fata televizorului
Potrivit studiilor, acest obicei duce la cresterea consumului de calorii cu pana la 40%.

6. Condimeneaza mancarea
Condimentele reduc senzatia de foame. Spre exemplu, ardeiul iute contine capsaicina, o substanta recunoscuta pentru proprietatile de ardere a grasimilor. Tot ea stimuleaza creierul sa produca endorfine, substante care ajuta la gestionarea stresului.

7. Inlocuieste tacamurile cu betigase chinezesti
Pentru multi, acesta este un mijloc excelent pentru a pierde in greutate din simplul motiv ca nu vor putea “sa prinda” prea multa mancare. In plus, atentia cade pe modul in care este luata mancarea din farfurie, si nu la cantitate.

8. Mananca-ti desertul preferat in 10 minute
Vei invata sa-ti stapanesti poftele. Alege-ti “rasfatul” preferat. Miroase-l, priveste-l, apoi gandeste-te la el. Ia o imbucatura mica, mestec-o incet, simte-i textura si gustul, apoi inghite-o. Inainte de a musca din nou, gandeste-te bine daca vrei sa mai mananci. Testele au aratat ca majoritatea subiectilor s-au oprit dupa cateva inghitituri, senzatia de satietate manifestandu-se mai repede.

9. Odihneste-te bine
Oamenii se ingrasa daca nu se odihnesc suficient. Chiar si cateva nopti nedormite isi lasa amprenta asupra organismului.

10. Concentreaza-te asupra nutrientilor, si nu asupra caloriilor
Consuma alimente din cereale integrale, fructe, legume. Asigura-te ca mancarea iti ofera carbohidratii, proteinele si grasimile sanatoase de care ai nevoie.
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

inainte mancarea pentru daca asupra foame ldquo mananca mananci minute
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Radio.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1527 (s) | 35 queries | Mysql time :0.080817 (s)