News Flash:

Vrei sa scapi de BURTA? Iata cum

2 Martie 2015
629 Vizualizari | 0 Comentarii
Vrei sa scapi de BURTA Iata cum
Cand vine vorba de un abdomen plat, lipsit de grasime, stim cu totii ca nu este suficient sa tii o dieta la moda, sa te infometezi sau sa faci uz de toate aparatele din sala de fitness.

Exista, insa, cateva alimente care te vor ajuta sa iti mentii masa musculara si sa scapi de grasimea inestetica de pe abdomen!

Fulgii de ovaz
Datorita continutului ridicat de fibre, fulgii de ovaz sunt extrem de hranitori si raman in stomac pana la cateva ore, fapt ce te va face sa uiti de foame. Atentie, insa, evita variantele indulcite si alege-i pe cei simpli. Ii poti indulci adaugandu-le fructe de padure sau miere.

Ceaiul
Ceaiul, in special cel verde, este bogat in antioxidanti, fiind dovedit faptul ca accelereaza metabolismul. Sunt recomandate si benefice pana la doua cani pe zi de ceai verde natural.

Nucile
Migdalele si nucile de tot felul, in general, subtiaza talia si tin de foame in acelasi timp. Potrivit specialistilor, doza zilnica recomandata de migdale este de pana la 40 de grame zilnic. Fereste-te, insa, de cele sarate, pentru ca ridica tensiunea arteriala.

Ouale
Ouale sunt preferatele nutritionistilor cand vine vorba de aportul de proteine. Asta pentru ca, spun cercetatorii, o zi care incepe cu proteine din ou va fi mult mai productiva, in sensul ca foamea nu va aparea atat de curand dupa prima masa.

Ouale contin un echilibru perfect de aminoacizi, care va stimula producerea masei musculare. Incearca sa mananci un ou pe zi, asta daca nu ai probleme cu colesterolul.

Uleiul de masline
Toata lumea are nevoie de un pic de grasime - aceasta tine foamea la distanta. Alege, insa, grasimi monosaturate precum uleiul de masline sau uleiul de canula.

Pestele
Corpul tau arde mai multe calorii digerand proteine decat carbohidrati sau grasimi. Daca ai pofta de carne, opteaza pentru peste. De preferat, ton sau somon, care sunt bogati in Omega-3.

Lactatele
Alege intotdeauna lactate cu un continut sarac de grasimi, fie ca e vorba de iaurt, fie de lapte etc. Calciul te ajuta sa elimini grasimile si lupta impotriva depunerii acestora.

Spanac si broccoli
Daca vitaminele si mineralele pe care le contin nu te conving, poate ca puterile lor de subtiere a taliei te vor face fanul lor. Spanacul si broccoli au un continut ridicat de fibre si foarte putine calorii. Ca un mic truc, poti servi o salata care sa contina aceste legume inainte de masa. Astfel, vei fi satisfacut cu portii mai mici de mancare.

Cereale integrale
Opteaza intotdeauna pentru cereale integrale 100%, fara alte adaosuri. Acestea sunt bogate in fibre si tin foamea la distanta.

Avocado
Avocado reprezinta o sursa extraordinara de fibre. In plus, avocado potoleste foamea. Specialistii recomanda jumatate de fruct zilnic.





sunt fibre foamea insa pentru alege avocado daca grasimi masa ouale pana
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Radio.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1389 (s) | 36 queries | Mysql time :0.050646 (s)