News Flash:

Vrei sa adaugi ceva masa musculara? Iata cateva trucuri utile

26 Ianuarie 2015
451 Vizualizari | 0 Comentarii
Vrei sa adaugi ceva masa musculara Iata cateva trucuri utile
Vrei sa adaugi ceva masa musculara? Acum e momentul perfect sa te apuci de treaba, iar la vara vei putea sa te mandresti cu un corp ultra sexy. Iti oferim cativa pasi care sa te ajute sa obtii rezultate mai rapid.

1. Alege un plan de lucru si tine-te de el
Una dintre cele mai mari greseli este aceea de a incepe un program si daca nu se vad rezultate sa renunti dupa una sau doua saptamani. Primele rezultate apar dupa patru sau sase saptamani de antrenament serios.

2. Adauga ovaz in shake-ul cu proteine
Cauta sa adaugi pe zi ce trece mai multe calorii pentru a castiga kilograme in plus. Cea mai simpla modalitae este aceea de a adauga un sfert de ceasca de  ovaz in shake-ul de proteine. Ovazul ii poate schimba consistenta, dar daca il pisezi va trece aproape neobservat. Este de preferat aceasta combinatie comparativ cu shake-urile din fructe, deoarece carbohidratii din ovaz actioneaza mai bine la restabilirea glicogenului din muschi asupra caruia este focusul principal in construirea masei musculare. Desi fructele sunt bogate in nutrienti, contin 50% fructoza care nu ajuta la cresterea nivelului de glicogen.

3. Nu uita sa te mai si odihnesti
Desi se crede ca cel mai rapid mod de a construi masa musculara este de a-ti petrece cat mai mult timp in sala de sport, este bine sa lasi organismul sa se si odihneasca. De ce?
Din cauza exercitiilor intense, multe persoane se confrunta cu ruperea tesuturilor musculare.  Daca nu permiti corpului sa se refaca, musculatura va deveni din ce in ce mai slaba. Ar fi bine sa faci un program de trei zile pe saptamana in care sa lucrezi tot corpul sau de patru zile divizate in lucrarea partii inferioare si superioare a corpului sau de impingeri si trageri.

4. Ai grija la nivelul de stres
Pentru ca focusul este tot timpul pe ceea ce faci la sala de sport si ceea ce mananci, creste foarte mult nivelul de stres si, din pacate, acesta lucreaza impotriva ta. Atunci cand organismul se afla sub un nivel ridicat de stres se descarca un nivel mai mare de hormoni care vor slabi tesuturile in loc sa le fortifice.

Exercitii care te ajuta sa castigi masa musculara
- Fa genuflexiuni tinand in spate o haltera, la nivelul umerilor. Pentru a avea o pozitie corecta, imagineaza-ti ca te asezi pe un scaun.
- Este bine sa faci ridicari de haltere atunci cand lucrezi spatele. Pentru a executa corect acest tip de exercitiu, aseaza-te in pozitie sumo, cu picioarele departate si mainile intre genunchi. Ridicarile de haltere stand pe bancheta sunt destul de dificile si este bine ca pentru inceput sa folosesti greutati mai usoare.
- Stand pe sezut, pe bancheta, ridica greutati. Este ideal sa faci asta atunci cand iti lucrezi umerii, pentru un aspect mai lat si dens al acestora.
- De asemenea, poti face ridicari de haltere cu picioarele drepte.

Include in dieta urmatoarele alimente:
Oua
Sunt bogate in proteine, dar si acid folic, vitaminele B6, B12, D si E, fier, fosfor si zinc.

Migdale
Contin vitamina E, un antioxidant puternic care lupta impotriva radicalilor liberi si ajuta muschii sa se refaca si sa inceapa sa se dezvolte dupa ce ai depus efort.

Somon
Este bogat in acizi omega 3  si proteine care ajuta la refacerea tesutului muscular.

Iaurt
Este combinatia ideala de proteine si carbohidrati.

Carne de vita
Pe langa proteine, contine fier si zinc, doi nutrienti esentiali pentru cresterea masei musculare.

Ulei de masline
Contine grasimi monosaturate si previne ruptura tesutului muscular.

Apa
Muschii contin 80% apa, asa ca este foarte important sa te hidratezi.

Cafea
Un studiu publicat in Medicine and Science in Sport and Exercise a aratat ca un barbat care a consumat doua cesti si jumatate de cafea cu cateva ore inainte de a face exercitii au fost capabili sa alerge mai mult cu noua procente decat cei care nu au baut deloc.

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

pentru proteine bine ajuta faci atunci cand contin daca dupa haltere masa
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Radio.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1180 (s) | 24 queries | Mysql time :0.053091 (s)