News Flash:

Un mic dejun hranitor, sanatos si gustos!

13 Mai 2013
774 Vizualizari | 0 Comentarii
Un mic dejun hranitor sanatos si gustos
Toti stim ca micul dejun este cea mai importanta masa, dar multi ne trisam sanatatea sarind peste. Masa de dimineata aduce multe beneficii organismului, de aceea trebuie sa contina ingrediente sanatoase. Iata tot ce trebuie sa stii pentru un mic dejun hranitor, sanatos si gustos
 
Evitati carnea procesata!
Aceste mancaruri bogate in grasimi saturate sunt daunatoare inimii. Unele contin saruri nitrate care sunt responsabile de multe boli, precum cele de pancreas sau de colon.

Cereale integrale
Cerealele cu lapte sunt foarte bune pentru organism. Taratele, fulgii de ovaz sau fructele uscate sunt o sursa excelenta de fibre. Sunt sarace in calorii si grasimi si imbunatatesc digestia.

Proteine
Oua, lapte, alune sau soia. Toate sunt surse excelente de proteine, care se potrivesc de minune la micul dejun. Alimentele proteice sunt esentiale pentru dezvoltarea organismului.

Un mic dejun bogat in proteine e suficient pentru foamea de dimineata, pentru ca acestea intretin starea de satietate. Un ou pe zi reprezinta o sursa buna de luteina, care este esentiala pentru sanatatea ochilor. O combinatie excelenta de alimente proteice o reprezinta nucile cu lapte.

Fructe si legume
Acestea sunt componente inevitabile ale oricarui meniu sanatos, dar daca le mancati la micul dejun, au si efecte digestive foarte bune. Corpul nostru are nevoie de fructe si legume proaspete in fiecare zi pentru a fi protejat de boli.

Metode de stimulare a metabolismului

Evita dulciurile!
Consumul de zahar favorizeaza depozitarea grasimii. Pentru a evita starea de foame si ametelile, glicemia trebuie pastrata la un nivel constant.

Condimenteaza mancarea!
Ardeiul iute stimuleaza metabolismul. Daca preferi mancarea chinezeasca sau thailandeza, nu le ocoli, insa ai grija sa nu faci excese.

Bea ceai verde!
Cafeina si nicotina pot impulsiona metabolismul, dar au efecte secundare nocive. inlocuieste-le cu ceai verde! Acesta este o sursa de energie, dar si un ajutor de nadejde in lupta cu celulita. Apa te ajuta sa elimini toxinele ce provin din arderea grasimilor.

Dormi mai mult!
Mai putin de 7-8 ore pe noapte de somn iti provoaca probleme cu greutatea. Masa musculara pe care ai lucrat-o cu o zi inainte are nevoie de odihna. Ea se regenereaza in ultimele ore de somn ale fiecarei nopti.

Intareste-ti masa musculara!
Exercitiul fizic este cea mai buna metoda pentru imbunatatirea metabolismului, mai ales antrenamentele de forta, pentru ca maresc masa musculara. Cu cat se mareste masa musculara, cu atat se vor consuma mai multe calorii in timpul odihnei. Pentru a arde caloriile, combina antrenamentele de forta cu sedintele de aerobic.

sursa:click.ro
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

pentru sunt masa dejun musculara sursa lapte micul multe proteine trebuie
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Radio.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1466 (s) | 35 queries | Mysql time :0.073359 (s)