News Flash:

Topul motivelor care provoaca stres la locul de munca

21 Martie 2017
218 Vizualizari | 0 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.7569 RON (0.0000)
USD: 4.1883 RON (0.0000)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti
Nu exista persoana pe aceasta planeta care sa fie imuna la stres. Oamenii se streseaza din diverse motive. Cel mai adesea ei sunt stresati la locul de munca. Aici intervine un stres zilnic, care devine cronic si pe care corpul nu mai este capabil sa il gestioneze asa cum ar trebui.
Indiferent cat de inteligenti suntem noi ca oameni, nu suntem suficient de evoluati pentru a putea face diferenta intre problemele fizice, legate de viata si problemele emotionale. Astfel, corpul nostru raspunde stresului prin instalarea unor simptome precum durerile de cap, tensiunile la nivelul muschilor, probleme cu stomacul, pierderea poftei de mancare, dificultati de concentrare, insomnii, iritabilitate si imbatranire prematura. 
Astfel, pentru a evita problemele cauzate de stresul acumulat la locul de munca ar trebui sa tinem seama de aceste 16 lucruri care ne aduc aceasta stare la locul de munca.
1. Faptul ca nu ai incredere in tine este una dintre cauzele pentru care apare stresul la locul de munca. Daca nu ai incredere ca poti rezolva cerintele postului tau, atunci vei sfarsi printr-o stare de anxietate care te va imbolnavi treptat.
2. Daca trebuie sa „dai raportul” in fiecare zi unui superior, atunci ai un motiv in plus pentru care te stresezi la locul de munca.
3. Consideri ca munca ta este in zadar? Atunci cand nu crezi ca ceea ce faci aduce vreun beneficiu companiei pentru care lucrezi, atunci nu vei avea nicio bucurie la locul de munca. Incearca sa vezi potentialul tau si ajutorul pe care ceea ce faci il aduce companiei. 
4. Faptul ca nu-ti aduci aminte care a fost ultima ta performanta si cand te-a laudat seful tau sau el chiar nu o face, atunci iata un motiv in plus sa fii stresat. Trebuie sa iti propui sa muncesti din greu si sa ii impresionezi pe superiori. Uneori nu succesul este important, ci doar faptul ca primesti unda verde pentru o idee pe care o propui iti poate aduce multumirea si increderea in fortele proprii. 
5. Daca nu te odihnesti asa cum trebuie, ajungi la serviciu obosit si nu te poti concentra, astfel ca oboseala si stresul se influenteaza reciproc. 
6. Faptul ca pe biroul tau nu se gaseste nimic verde, care sa sugereze viata, poate fi o problema in aparitia stresului. Aceasta culoare iti poate sugera pace si liniste si, astfel, diminua atmosfera stresanta pe care o percepi la birou. 
7. Muncesti mai mult de doua ore fara sa iei vreo pauza? Iata un alt motiv pentru care esti stresat la serviciu. 
8. La locul de munca de cele mai multe ori angajatii sunt in competitie, fie direct, fie indirect. Acest lucru te poate face sa te simti singur. Singuratatea nu face bine nimanui, iar pe termen lung poate cauza serioase probleme de sanatate. 
9. Incapacitatea de a-ti gestiona asa cum trebuie timpul pentru indeplinirea tuturor sarcinilor pe care le ai cauzeaza stres. Trebuie sa inveti sa fii mai organizat. 
10. Modul in care ti-ai aranjat biroul conteaza extrem de mult. Biroul este locul in care petreci aproape tot timpul la locul de munca, el trebuie sa fie primitor si sa te inspire, sa fie un spatiu apropiat de ceea ce numim „personal”. 
11. Faptul ca la seviciu de cele mai multe ori nu avem niciun moment de intimitate este, de asemenea, un factor care conduce la aparitia stresului. 
12. Incepi munca la birou cu lucruri neimportante si apoi te stresezi pentru ca nu ai timp de sarcinile cu adevarat importante? Ar trebui sa te lasi de acest obicei. Incerca sa rezolvi in primul rand lucrurile urgente si abia apoi sa te relaxezi uitandu-te in folderul spam din casuta de mail si sa stergi mesajele. 
13. Daca ai un job care te pune sa stai tot timpul cu ochii pe casuta de mail, sa raspunzi imediat la fiecare e-mail pe care il primesti, atunci probabil ca se explica de ce esti stresat la locul de munca, pentru ca acest fapt iti intrerupe desfasurarea celorlaltor activitati. 
14. Muncesti din greu? Asta te duce la epuizare la un moment dar. Gestioneaza totul in asa fel incat sa nu ajungi la epuizare.
15. Daca nu ai un pahar de apa pe biroul tau, inseamna ca nu te hidratezi corespunzator, iar deshidratarea conduce la aparitia si dezvoltarea stresului. 
16. Faci mai multe lucruri in acelasi timp? Multitaskingul suna bine, dar asta nu inseamna ca face bine omului. Probabil ca vei sfarsi cu o stare proasta si fara sa fi facut niciuna dintre sarcinile date asa cum trebuie. 
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2019 - Radio.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1172 (s) | 24 queries | Mysql time :0.034300 (s)