News Flash:

Semnele pe care ti le transmite corpul tau cand e stresat!

14 Ianuarie 2013
455 Vizualizari | 0 Comentarii
Semnele pe care ti le transmite corpul tau cand e stresat
Atunci cand se simte amenintat, corpul iti transmite diferite semnale ca ceva nu este in regula cu el. Iata la ce simptome trebuie sa fii atenta si cum sa le combati.

Stresul face parte din viata noastra si, oricat de mult am incerca sa-l tinem departe, el apare atunci cand percepem o amenintare, explica medicul Cate Howell si doctorul Michele Murphy, autoarele cartii "A guide to letting go stress and anxiety".


"Organismul si mintea noastra sunt programate sa raspunda la pericol producand schimbari in sistemul nervos si cel hormonal, cunoscute sub denumirea de «raspunsuri lupta sau fugi»", sustin specialistii.

Alte cauze ale stresului sunt problemele de la munca, cele financiare sau care tin de relatie. Si, in timp ce putin stres nu strica nimanui, prea mult poate avea un impact negativ asupra corpului nostru si poate duce la o stare anxioasa permanenta.

Din fericire, exista multe metode pentru a combate aceste efecte - trebuie doar sa stii cum.

Maini sau picioare

Simptome: furnicaturi sau amorteala in degete. Cand esti stresata, neuronii devin agitati - asa apare amorteala sau furnicaturile in degete. E posibil sa ai tendinta de a inclesta mainile sau labele picioarelor cand esti stresata.

Solutie: Incearca sa constientizezi momentul in care faci asta, opreste-te si trage aer in piept de cateva ori. Scutura sau flexeaza bratele si picioarele pentru a scapa de furnicaturi, dar daca amorteala persista, du-te la un medic.

Cap

Simptome: Dureri de cap, memorie deficitara si lipsa de concentrare. Cand esti stresata, fluxul sanguin din zona capului poate creste si cu 400%. Daca nu te odihnesti si nu bei destula apa, pot aparea migrene sau imposibilitatea de a te concentra pe ceva.

Solutie: Traieste momentul, constientizeaza-l cu mult calm si nu-ti mai face atatea griji pentru ziua de maine.

Spate

Simptome: Durere de spate sau tensiune musculara. Tensiunea psihica permanenta poate duce la aparitia tensiunii musculare in zona spatelui si umerilor.
    
Solutie: Cauta un hobby sau o activitate relaxanta - yoga, meditatie, sport sau citit - si include-o in programul zilnic. Este vital sa faci ceva care sa-ti distraga atentia de la problemele stresante.




sursa:cosmopolitan.ro

cand poate quot simptome amorteala ceva esti mult nbsp pentru solutie apare
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Radio.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.0871 (s) | 36 queries | Mysql time :0.018796 (s)