News Flash:

Publicatia britanica The Guardian a retras reclamele distribuite prin intermediul Google. Care este motivul pentru care au facut asta

17 Martie 2017
375 Vizualizari | 0 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.7142 RON (+0.0061)
USD: 4.1491 RON (+0.0114)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti
Publicatia britanica The Guardian a retras reclamele distribuite prin intermediul Google si YouTube, ce prezentau oferta pentru membrii comunitatii sale online, deoarece acestea au fost plasate automat alaturi de material extremist. Reclamele erau livrate prin platforma de programmatic advertising AdX, apartinand Google, relateaza Hotnews.
David Pemsel, CEO al The Guardian, a avertizat in scris Google ca este "total inacceptabil" ca reclamele respective sa fie administrate atat de gresit. El a aratat ca The Guardian isi retrage publicitatea prin Google pana in momentul in care gigantul american ofera garantii ca aceste distribuiri gresite prin Google si YouTube nu se vor mai intampla pe viitor.
Reprezentantul The Guardian arata ca decizia de a retrage reclama de pe Youtube "va avea implicatii financiare pentru publicatie, afectand recrutarea de membri care sa ajute la finantarea jurnalismului nostru".
Mesajele publicitare fusesera plasate pe platforma AdX la Google de catre o agentie media ce reprezenta compania britanica. Ele au ajuns sa fie distribuite alaturi de continut calificat de The Guardian drept extremist - inclusiv clipuri YouTube ale nationalistilor albi americani, ale unui predicator al urii caruia i-a fost interzis sa intre in Marea Britanie, precum si unui predicator islamist controversat.
Publicatia afirma ca utilizarea distribuirii automatizate de publicitate online (programmatic trading) devine tot mai controversata, pe fondul ingrijorarilor ca afecteaza veniturile media si ofera sprijin pentru materialele extremiste.
Un purtator de cuvant al Google a declarat ca aceasta companie are reguli stricte privind locurile unde ar trebui sa apara reclame Google, iar "in majoritatea cazurilor acestea functioneaza conform intentiilor (...) Dar ne-am angajat sa facem lucrurile mai bine si vom face schimbari la nivelul politicilor noastre si al mijloacelor de control pentru clientii de publicitate".
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2019 - Radio.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.0964 (s) | 24 queries | Mysql time :0.027032 (s)