News Flash:

Poti preveni infundarea arterelor consumand aceste 10 alimente zilnic

15 Aprilie 2019
223 Vizualizari | 0 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.7619 RON (+4.7619)
USD: 4.2322 RON (+4.2322)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti

Infundarea arterelor este o problema medicala riscanta, iar a avea grija de inima ta nu inseamna doar sa eviti alimentele nocive, ci si sa te hranesti curat.

Iata 10 alimente care te vor ajuta sa previi bolile cardiovasculare, depunerile de colesterol si cheagurile.

Bolile cardiovasculare sunt una din cauzele principale de deces la nivel mondial. Iata care sunt cele 10 alimente magice, care te ajuta sa previi infundarea arterelor, potrivit doctorshealth.com.

1. Turmericul. Condimentul foarte popular folosit in bucataria indiana si ayurvedica. Dar adevaratul beneficiu vine din ingredientul sau activ pe nume curcumina, cu dovedite beneficii cardioprotectoare. Sunt studii care atesta ca extractul de turmeric reduce LDL-ul, colesterolul rau si depunerile de pe artere.

2. Usturoiul. Un aliment exceptional in sprijinul sistemului circulator. Studiile arata ca usturoiul va poate ajuta sa preveniti bolile cardiovasculare, va normalizeaza tensiunea arteriala si pondereaza ateroscleroza, maladie cardiovasculara caracterizata de formarea la nivelul tunicii interne si medii a arterelor mijlocii si mari de depozite placi ateromatoase (placi de culoare galbena), ce contin colesterol, material lipidic si lipofage.

3. Ghimbirul. Efecte uluitoare antiinflamatoare si antioxidative. Compusii activi sunt cardioprotectori si pot preveni aparitia placilor ateromatoase si reduce colesterolul.

4. Piperul Cayenne. Si ceva picant va poate proteja arterele. Capsaicina, compusul activ reduce colesterolul rau, iar acest piper va poate scadea riscul de infarct si accident vascular, plus va imbunatateste circulatia venoasa.

5. Lamaia. Apa cu lamaie dimineata este un ritual extrem de benefic pentru inima. Se cunoaste deja faptul ca lamaia reduce colesterolul si previne procesul oxidativ al arterelor. Mai mult, abunda in vitamina C, vitamina care in doze mari intareste arterele, reduce nivelul colesterolului total si reduce inflamatiile.

6. Scortisoara. Un studiu publicat in revista Diabetes Care arata ca 1, 3 sau 6 grame de scortisoara zilnic pot scadea nivelul glucozei din sange, al trigliceridelor, al LDL-ului si al colesterolului total la diabeticii de tip II.

7. Semintele de in. Un alt aliment important pentru sanatatea inimii, bogat in fibre, are grija de sanatatea arterelor. Contin acid alfa-linolenic, un acid Omega 3 care scade inflamatia si tensiunea arteriala. Astfel, va fi prevenita infundarea arterelor.

8. Varza murata. Probioticele din anumite muraturi, printre care si varza murata se pare ca ar incetini procesul aterosclerozei, potrivit catorva studii publicate in 2007 in Journal of Agricultural and Food Chemistry.

9. Semintele de susan. Pot ajuta la prevenirea blocarii arterelor. Un studiu de 3 luni facut pe animale si publicat in Journal of Medicinal Food sugereaza ca acizii grasi din uleiul de susan inhiba formarea aterosclerozei, a colesterolului, trigliceridelor si LDL-ului la soarecii de laborator.

10. Sucul de rodie. Foarte eficient, bogat in antioxidanti si acid punicic, despre care se stie ca poate ajuta la eliminarea depunerilor de pe artere. Mai mult, sucul de rodie contine magneziu si seleniu. Intr-un studiu publicat in American Journal of Cardiology, cercetatorii au descoperit ca 240 ml de suc de rodie zilnic timp de 18 luni a incetinit evolutia complicatiilor arteriale la pacientii cu risc de boli cardiovasculare.

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

infundarea arterelor boli cardiovasculare alimente
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2019 - Radio.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1100 (s) | 24 queries | Mysql time :0.014224 (s)