News Flash:

Porumbul dulce este considerat un aliment-minune. Are multiple beneficii pentru sanatate

23 Iulie 2018
115 Vizualizari | 0 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.6590 RON (0.0000)
USD: 4.0854 RON (0.0000)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti
Porumbul dulce este o sursa bogata de carbohidrati are un continut ridicat de fibre acizi grasi vitaminele B1 si B6 seleniu si magneziu

Porumbul dulce, acest aliment-minune, este o sursa bogata de carbohidrati. Acestia furnizeaza energie pe parcursul zilei, previn cresterile si scaderile bruste de glicemie si ofera o senzatie de satietate de lunga durata.

Avand un continut ridicat de fibre (7 grame de fibre la 100 de grame de porumb), acesta previne constipatia si mentine sanatatea tractului digestiv. Porumbul mai contine, de asemenea, si acizi grasi Omega-3 si Omega-6, vitaminele B1 si B6, seleniu si magneziu.

Stiuletii de porumb pentru fiert sau pentru copt sunt culesi cand inca sunt insuficient maturizati, adica atunci cand bobul inca elimina un lichid laptos in momentul in care este zdrobit.

Beneficiile porumbului dulce

Sursa bogata de calorii - Un stiulete mare, care are in jur de 100 de grame de porumb, contine 350 de calorii. Cu toate acestea, prezinta un indice glicemic foarte scazut, ceea ce inseamna ca produce fluctuatii mai mici ale nivelurilor glucozei si insulinei, reducand riscul aparitiei diabetului de tip 2 si al bolilor cardiovasculare.

Bogat in vitamine din complexul B - Porumbul are un continut important de vitamina B1 (tiamina) si B3 (niacina). Tiamina este esentiala pentru mentinerea sanatatii sistemului nervos si a functiei cognitive. Niacina creste nivelul colesterolului "bun" si reduce riscul dezvoltarii afectiunilor cardiovasculare.

Porumbul dulce este o sursa buna de acid pantotenic (vitamina B5), un component al coenzimei A, care participa la producerea de energie din surse ca lipide, glucide si proteine.

Previne anemia - Vitamina B12 si acidul folic, care se gasesc in porumb, ajuta la prevenirea anemiei. Porumbul este, de asemenea, o sursa buna de fier, esential pentru ca organismul sa sintetizeze noi celule rosii in sange.

Imbunatateste nivelul colesterolului - Niacina sustine un nivel crescut de colesterol "bun" si reduce riscul de aparitie al unor probleme cardiovasculare, precum bolile cardiace si ateroscleroza.

Contine fibre - O ceasca de porumb dulce contine aproximativ 3,5 grame de fibre, un aport substantial pentru organism. Fibrele ajuta la stabilizarea nivelului zaharului din sange, la prevenirea constipatiei si la diminuarea colesterolului. De asemenea, confera o senzatie indelungata de satietate.

Ajuta la lupta impotriva cancerului - Porumbul este bogat in antioxidanti. Acestia lupta impotriva radicalilor liberi care cauzeaza cancer si pot declansa apoptoza celulelor tumorale. Porumbul este, de asemenea, bogat in acid ferulic, un agent anticarcinogen care s-a dovedit a fi eficient in combaterea tumorilor.

Sustine buna functionare a inimii - Potasiul este un mineral esential, pierdut insa frecvent prin transpiratie in timpul exercitiilor fizice intense. Este necesar pentru buna functionare a inimii, pentru contractiile musculare si forta osoasa. Porumbul are o cantitate moderata de potasiu. O ceasca contine 325 de miligrame.

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

porumb dulce carbohidrati fibre acizi grasi vitamine beneficii
Distribuie:  
Loading...

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Radio.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1518 (s) | 35 queries | Mysql time :0.025729 (s)