News Flash:

Obiceiul banal si la indemana oricui care scade riscul de accident cerebral vascular

14 Ianuarie 2019
234 Vizualizari | 0 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.7569 RON (0.0000)
USD: 4.1883 RON (0.0000)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti
Mersul pe jos este exercitiul aerob cel mai usor de practicat

Sportul practicat corect si cu regularitate aduce o multitudine de beneficii sanatatii. De asemenea, cu siguranta ai auzit cat de important este sportul, activitatea fizica atunci cand iti doresti sa slabesti. In plus, mersul pe jos, cea mai populara forma de activitate fizica, este accesibil oricui iar beneficiile pentru sanatate sunt imense.

Medicii spun ca activitatea fizica practicata constant si eficient contribuie semnificativ la scaderea in greutate si apoi la mentinerea noi greutati. Chiar daca activitatea fizica realizeaza numai 30% din cheltuielile energetice, este extrem de importanta pentru bilantul caloric. Mai mult, consumul de energie realizat prin activitate fizica depinde de durata activitatii, intensitatea ei, tipul de activitate fizica realizata si nu in ultimul rand de starea de antrenament muscular si cardio-respirator.

Care sunt beneficiile activitatii fizice:

- Contribuie la mentinerea greutatii corporale normale;

- Mentine in limite normale glicemia, colesterolul, trigliceridele, tensiunea arteriala;

- Creste imunitatea organismului;

- Are efect antiinflamator;

- Aduce beneficii stari psihice si emotionale.

Specialistii explica faptul ca in salile de sport sau in afara lor, activitatea fizica se clasifica in aeroba si anaeroba care, daca sunt practicate cu regularitate si corect produc in 3 saptamani starea numita antrenament fizic si cardio-respirator. Practic, acesta este elementul care influenteaza cel mai mult starea de sanatate.

Mersul pe jos, spun medicii, este exercitiul aerob cel mai usor de practicat. Insa daca iti doresti de exemplu, o crestere a masei musculare atunci trebuie sa faci exercitii de rezistenta - anaerobe.

Este recomandat in medie sa se efectueze aproximativ 10.000 de pasi pe zi care sunt echivalenti cu 6-8 kilometri si cu ajutorul carora se vor consuma 400-500 kcal.

Mersul pe jos este foarte bun ca exercitiu de inceput atat pentru copii, cat si pentru adulti sau batrani. Este practic, cea mai cunoscuta forma de miscare care nu are niciun risc, insa cu o mare rata de aderenta. Nu necesita nicio resursa financiara si este accesibil indiferent de anotimp. In plus, mersul pe jos scade riscul de producere a unui accident vascular cerebral.

Iata care sunt beneficiile mersului pe jos pentru sanatate:

- Contribuie la reducerea greutatii corporale;

- Reduce tensiunea arteriala;

- Reduce valorile colesterolului si a trigliceridelor;

- Scade riscul de accident vascular cerebral;

- Amelioreaza cardiopatia ischemica;

- Aduce o stare de bine la nivel psihic, amelioreaza anxietatea si depresia;

- Creste rezistenta la oboseala;

- Da corpului energie.

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

sport
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2019 - Radio.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1105 (s) | 24 queries | Mysql time :0.014211 (s)