News Flash:

Incetati sa mai faceti asta! Cele mai comune greseli inainte de somn, din cauza carora va ingrasati

20 Septembrie 2018
435 Vizualizari | 0 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.6550 RON (+0.0010)
USD: 4.1067 RON (-0.0130)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti
Anumite obiceiuri pe care le avem inainte de somn ne afecteaza puternic silueta

Seara, dupa o zi istovitoare de munca corpul si sufletul nostru necesita cel putin cateva mici placeri. Si anume, in acest timp majoritatea din noi fac foarte multe greseli din cauza carora mai tarziu ne este frica sa ne urcam pe cantar.

Va prezentam in continuare cele mai comune greseli specifice serilor, astfel incat sa nu le mai repetam si sa ne pastram silueta.

1. Mancarea pe noapte. Nici macar mancarea, doar gustarile frecvente in fata televizorului sau la computer. In acest timp nici nu observati cat de mult mancati. Desigur nu fiecare poate respecta regimul cand nu trebuie sa mai manance dupa ora 18, mai ales este dificil sa faci acest lucru daca lucrezi pana tarziu, dar cel putin incercati sa nu mancati foarte mult inainte de somn.

Pe timp de noapte caloriile nu se consuma, iar ceea ce ati mancat va va ridica nivelul insulinei si al colesterolului in sange, ceea ce actioneaza negativ asupra siluetei si sanatatii dvs.

2. Cafeaua inainte de somn. Cafeaua are un efect de revigorare si va va face sa stati treaz toata noaptea. Iar atunci cand noaptea nu aveti ce face, va veti apuca de mancat.

Cafeaua contine acid clorogenic, care conform unor studii, contribuie la cresterea greutatii. Mai bine beti un ceai verde sau bauturi pe baza de plante.

3. Insomnia. Somnul mai putin de 7-8 ore actioneaza negativ asupra sanatatii. Daca nu dormiti suficient, veti simti oboseala si slabiciune. Metabolismul, corpului somnoros si obosit incetineste, din aceasta cauza creste greutatea, chiar daca va alimentati ca de obicei.

4. Activitatea fizica insuficienta. Seara suntem obositi dupa o zi de munca, de aceea cand ajungem acasa stam tolaniti in fotoliu sau suntem ocupati cu treburile casnice. Dar aceste activitati sunt insuficiente. Va recomandam sa nu va grabiti seara dupa munca in metrou sau sa urcati in masina. Mai bine faceti o plimbare pe jos cateva cartiere pana acasa. In acest timp va veti elibera de stresul de la munca, pentru ca cel mai bun remediu impotriva stresului si a surplusului de adrenalina este activitatea fizica.

5. Navigatiile nocturne pe internet. Tot mai multi oameni seara inainte de somn obisnuiesc sa navigheze pe internet. Dar gadgeturile moderne sunt o sursa puternica de lumina, care stopeaza producerea melatoninei - hormon responsabil de bioritmul corpului. Lumina albastra puternica nu permite acestui hormon sa se produca in cantitatea necesara.

Insuficienta de melatonina incetineste metabolismul. Mai bine cititi o carte inainte de somn si adormiti deja in intuneric. Foarte utile sunt cartile audio.

6. Desteptarea tarzie. Dimineata organismul are nevoie de lumina. Preferabil sa fie o lumina puternica de zi, cel putin pentru 30 de minute. Dar daca dormiti pana traziu, iar dupa asta mergeti in transport pana la birou, aproape ca nu vedeti lumina de zi.

Treziti-va cel putin cu 30 de minute mai devreme sau cel mai bine faceti o plimbare de dimineata, puteti chiar merge pana la birou pe jos.

7. Un asternut nepotrivit. Daca dormiti intr-o lenjerie de pat de culori calde foarte intense, somnul dvs nu va fi linistit. Aceste culori sporesc pofta de mancare. Veti dori sa va sculati din pat si sa mergeti la frigider in miez de noapte. Mai bine asterneti o lenjerie de culoare albastra sau verde - aceste culori va relaxeaza.

Analizati rutina dumneavoastra de seara si incercati sa schimbati ceva la ea, astfel incat silueta sa nu fie amenintata de pericolul ingrasarii.

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

seara greseli silueta somn
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Radio.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1129 (s) | 35 queries | Mysql time :0.022538 (s)