News Flash:

Hidratarea corecta si trei mituri despre deshidratare

17 Februarie 2013
695 Vizualizari | 0 Comentarii
Hidratarea corecta si trei mituri despre deshidratare
Exercitiile fizice cauzeaza pierderi de lichide din organism, sub forma de umiditate in aerul expirat, precum si de transpiratie. In mod normal este bine sa bei cate un pahar de apa la 10-15 minute. Daca ai o activiatte fizica intensa si transpiri mult sau stai mult intr-un mediu uscat, ai nevoie de un plus de lichide (inca 1, 2 pahare).

MIT: Trebuie sa bei opt pahare de apa pe zi pentru a te hidrata corect
Este o conceptie foarte comuna ca "trebuie" sa bei zilnic cel putin doi litri de apa (8 pahare) pentru a fi sanatos. Se pare insa ca nu exista studii sau cercetari care sa explice care este sensul acestei teorii.

MIT: Cand iti este sete esti deja deshidratat
Deshidratarea apare atunci cand corpul pierde prea multe lichide. Senzatia de sete este modul in care organismul tau te avertizeaza ca are nevoie de lichide. Daca, de fiecare data, iti potolesti setea nu ai de ce sa te ingrijorezi ca organismul va fi afectat.

MIT: Cafeina te deshidrateaza
La acest capitol, studiile sunt diverse iar rezultatele pe masura. Unele cercetari au ajuns la concluzia ca atat ceaiul cat si cafeaua, hidrateaza la fel de bine ca si apa plata. Alte studii indica faptul ca berea hidrateaza mai bine decat apa, dar are si alt dezavantaje, din cauza aditivilor.

Semnele deshidratarii:
oboseala
pierderea poftei de mancare
piele palida
intoleranta la caldura
urina de culoare inchisa
tuse seaca

sursa: femina.ro
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

lichide bine pahare cand cercetari daca hidrateaza mult nevoie organismul
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Radio.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1361 (s) | 24 queries | Mysql time :0.074776 (s)