News Flash:

Dr. Oz - Secretul longevitatii japonezilor vine din bucatarie

15 August 2013
900 Vizualizari | 0 Comentarii
Dr Oz Secretul longevitatii japonezilor vine din bucatarie
Bucataria traditionala japoneza este considerata a fi una din cele mai sanatoase din lume. Se bazeaza pe alimente bogate in proteine si fier, cu putine calorii si grasimi. Orezul, fructele de mare, soia, pestele, algele si legumele sunt alimente de baza in bucataria japoneza.

In bucataria japoneza este foarte importanta armonia culorilor, aranjarea mancarii si alegerea recipientelor in care sunt servite preparatele.

Celebrul Dr. Oz a dezvaluit in emisiunea sa care sunt secretele longevitatii japonezilor:

1. Alge marine
Algele marine sunt recunoscute pentru continutul bogat de vitamine, minerale, clorofila si antioxidanti. Printre beneficiile aduse de alge se numara reducerea nivelului de colesterol rau, distrugerea celulelor canceroase, stimularea metabolismului, accelereaza arderea grasimilor etc.

2. Ceai verde matcha
Pudra de ceai matcha este foarte renumita in Japonia si este folosita la diferite preparate culinare. Japonezii consuma zilnic mai multe cesti de ceai verde matcha deoacere alunga oboseala si stresul. Se prepara adaugand 1 lingurita de pudra la o cana cu apa fierbinte.

Este foarte sanatos, plin de antixidanti si previne aparitia cancerului de colon sau stomac.

3. Boabe de soia fermentate
Natto este o pasta care se obtine prin procesul de fermentare a boabelor de soia. Japonezii obisnuiesc sa consume natto la micul dejun, ca topping peste orezul fiert, dezvaluie Dr. Oz in emisiunea sa. Natto mentine sanatatea oaselor si arterelor si ajuta la buna functionare a circulatiei sanguine.

4. Betisoare
Betisoarele cu care obisnuiesc sa manance japonezii nu pot apuca o cantitate mare de mancare, asa cum se intampla cu furculita sau cu lingura. Betisoarele pot apuca bucati mici, care sunt usor de mestecat si digerat. Folosind acest betisoare, vei mesteca mai bine mancarea si se va instala rapid senzatia de satietate.

5. Supa miso
Supa miso este consumata aproape la fiecare masa in Japonia, inclusiv la micul dejun. Supa contin soia, tofu, alge si praz si te ajuta sa te saturi mai repede si sa consumi mai putine calorii la masa. Studiile indica faptul ca femeile care consuma supa de 5 ori pe saptamana au un indice de masa corporala (BMI) mai scazut decat cele care nu consuma supa.

Sursa: suntfericita.ro
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

sunt supa soia alge bucataria ceai consuma foarte japoneza japonezii masa
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Radio.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.0768 (s) | 24 queries | Mysql time :0.019100 (s)