News Flash:

Daniel Buzdugan, la un pas de moarte. "Am realizat ca asta poate fi finalul"

29 Septembrie 2015
2694 Vizualizari | 0 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.6686 RON (-0.0009)
USD: 4.0026 RON (-0.0492)
Horoscop
varsator
pesti
Daniel Buzdugan
Daniel Buzdugan a facut o marturisire pe pagina personala de Facebook. El le-a povestit fanilor sai ca a fost la un pas de moarte dupa ce a cazut pe gresie si s-a lovit cu capul de cada. Se pare ca aceasta intamplare l-a facut sa devina mai credincios.

"Am sa va povestesc azi despre o intamplare, ce a avut loc la cateva ore dupa ce am fost la Arsenie Boca.
Era pe data de 7 Ianuarie, anul acesta. Era chiar in ziua de SF. Ion, o zi geroasa, -25 de grade. Fiind foarte frig, la Manastirea Prislop nu era prea multa lume. Drumul mi s-a parut de basm. M-am inchinat, m-am plimbat si apoi m-am intors la superbul conac Archia, de langa Deva, unde eram cazat. Seara am iesit sa alerg. Am alergat vreo 14 km. pe o vreme cumplita, si eram foarte fericit ca am rezistat. Nimic nu prevestea nenorocirea prin care era sa trec.... Se facuse 1 noaptea si m-am dus sa fac un dus. N-am apucat sa intru in cada pentru ca am alunecat pe gresia care era uda. Am cazut din picioare la pamant ntr-o fractiune de secunda. In cadere m-am izbit cu capul de cada si apoi de gresie. Am ametit si am inceput sa vad negru in fata ochilor, am realizat ca asta poate fi finalul... Simteam cum ma lasa puterile. Ma luase frica. Frica de moarte si pt. ca nu eram pregatit pt ce va urma. Am inceput sa ma rog incontinuu: Doamne Iisuse Hristoase Fiul Lui Dumnezeu miluieste-ma pe mine pacatosul robul tau Daniel si Sfinte Parinte Arsenie Boca roaga-te pentru mine, pana mi-am revenit cat de cat. Nu-mi venea sa cred ce mi se intamplase si mai ales cat de rapid a fost totul, fulgerator!
Dupa un timp am realizat ca mana dreapta parca nu mai exista. Imi sarise din umar si nu mai puteam s-o bag inapoi, n-o mai puteam misca. Eram speriat sa nu fac gangrena si sa se ajunga la amputare.... Apoi au venit cei de la 112, iar la Spit. Jud. din Deva mi-au bagat mana in umarul care era facut praf. Am ajuns la Bucuresti unde a urmat o operatie de 5 ore, cu cui de titan, ca sa fie treaba buna:)
In fine, trec peste durere, lunile grele de recuperare si peste sperietura si vreau sa va spun ca perioada aceea a fost una foarte benefica sufletului meu, m-am intors la Dumnezeu, am fost mai aproape de El, m-am regasit, mergand aproape in fiecare seara la biserica, la Patriarhie sau la Manastirea Radu Voda. A fost o perioada in care am fost foarte optimist si asta m-a ajutat mult, sa trec foarte usor peste acest necaz! Daca nu nadajduiam in Dumnezeu as fi fost deprimat, dezamagit de viata, nervos, frustrat s.a.m.d.
Credinta in Dumnezeu ne da liniste sufleteasca in orice imprejurime ne-am afla! Da, da chiar in orice imprejurare!
Suferintele prin care trecem, inevitabil se intampla cu un rost.
Mi-am dat seama ca nu intamplator am patit chestia asta la cateva ore de la prima mea vizita la mormantul parintelui Arsenie Boca. Azi este ziua lui de nastere. Parinte Arsenie roaga-te pentru noi cei pacatosi! Amin!
,, Medicul care crede ca, povatuind pe oameni, n-are trebuinta de suflet si de Dumnezeu - autorul si stapanul vietii-, e pana la un loc, un bun veterinar ", incheie Daniel Buzdugan postarea de pe pagina personala de Facebook.

fost dumnezeu foarte arsenie eram apoi asta boca cada daniel dupa facut