News Flash:

Cum sa scapi de 5 kilograme intr-o saptamana si sa nu le mai pui la loc

25 Mai 2015
3222 Vizualizari | 0 Comentarii
Cum sa scapi de 5 kilograme intr o saptamana si sa nu le mai pui la loc
Descopera cele mai bune solutii ca sa revii la greutatea dorita intr-o saptamana! Din planul tau trebuie sa excluzi din start infometarea, deoarece aceasta nu da rezultate pe termen lung. Iata care sunt cele mai simple sfaturi care te vor ajuta sa slabesti sanatos si sa te bucuri de greutatea dorita:

Renunta la produsele cu faina alba!
Ca sa slabesti rapid este esential sa excluzi din dieta painea si alte produse care sunt preparate pe baza de faina. De exemplu, nu au ce sa caute in meniul tau produsele de patiserie, covrigii, biscuitii, fursecurile, pastele din faina alba. Inlocuieste painea cu biscuitii din secara, numiti crackers, doar in cazurile de nevoie. De asemenea, pastele din faina alba pot fi inlocuite cu cele din faina integrala si consumate in combinatii cat mai simple, fara produse de origine animala.

Legumele trebuie sa ocupe cel mai mare procentaj in alimentatia ta
Meniul tau zilnic trebuie sa contina legume proaspete si congelate in cea mai mare cantitate, dar si cereale integrale, leguminoase si fructe (in cantitate mai mica). De asemenea, nu uita de verdeturi pe care sa le consumi pe cat posibil in stare proaspata. Patrunjelul, mararul, busuiocul, rucola, spanacul, salata sau telina ajuta la detoxifierea organismului.

Renunta la sucurile carbogazoase
Renunta la sucurile carbogazoase, deoarece nu vei face altceva decat sa aduci multe calorii fara sa pui la socoteala mancarea. Gandeste-te ca doza zilnica recomandata de zahar este de 50 de grame pe zi (echivalentul a zece cuburi de zahar). O sticla de 500 mililitri de Coca Cola contine 10 cuburi si jumatate de zahar. Nici asa-zisele sucuri naturale din cutii nu sunt o optiune buna, deoarece au o cantitate exagerata de zahar.

Nu exagera cu fructele!
Este de preferat sa nu mananci multe fructe, deoarece si acestea aduc un plus de zaharuri in corp. Nu consuma mai mult de 1-2 fructe pe zi si cand simti nevoia de o gustare, alege legumele proaspete. De exemplu, poti sa optezi pentru buchetele de conopida, broccoli, bete de telina, felii de castravete, ardei, ridichi sau gulie pe care sa le ai la indemana pentru o gustare. Pe acestea le poti servi cu 1-2 linguri de hummus (pasta de naut) pentru a fi mai consistente.

Mesele regulate si portiile mici sunt cele mai de folos solutii pe termen lung
Mesele principale trebuie respectate, dar este de preferat sa alegi portiile mici. De asemenea, in farfuria ta nu trebuie sa se regaseasca mai mult de 2-3 grupe alimentare, iar legumele trebuie sa fie cele care sa se regaseasca in cea mai mare cantitate in comparatie cu celelalte ingrediente. De exemplu, daca ai pofta de o portie de paste, pune un pumn de paste fierte si o cantitate dubla de legume la wok sau preparate la abur cu putin ulei de masline.

Asociaza carnea doar cu salate de cruditati
Nu combina carnea gatita cu cartofi, orez sau paste. Este de preferat sa alegi salatele de cruditati care sa contina salata verde, patrunjel, rucola, spanac, ardei rosu si putina ceapa rosie.




trebuie cantitate cele faina deoarece sunt zahar alba asemenea exemplu
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Radio.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1375 (s) | 36 queries | Mysql time :0.052401 (s)