News Flash:

Cum putem activa hormonii responsabili de arderea grasimilor. Cele mai eficiente sfaturi pentru stimularea metabolismului

23 Noiembrie 2018
11640 Vizualizari | 0 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.6495 RON (+0.0015)
USD: 4.0769 RON (-0.0127)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti
Stimularea metabolismului si a arderii grasimilor pe durata intregii zile pot fi ajutate

Unele persoane se bucura de un metabolism perfect indiferent de ceea ce mananca sau de cat de mult efort fizic depun peste zi. Nu intamplator, astfel de persoane sunt mereu pline de energie si reusesc usor sa isi mentina o silueta supla.

Este un adevar general acceptat ca nimeni nu isi poate schimba mostenirea genetica sau modul in care opereaza propriul metabolism, dar exista mereu si alternative de succes care pot provoca schimbari pozitive in organismul uman.

In continuare, va oferim 13 sfaturi utile pentru stimularea ratei metabolismului si arderea grasimilor pe durata intregii zile:

Mentineti organismul bine hidratat

Trebuie sa va asigurati ca sunteti bine hidratati peste zi pentru a oferi organismului un aport optim de lichide, apa fiind un ingredient major la orice dieta sanatoasa.

Mancati la prima ora a diminetii

Pe durata programului de odihna, cand suntem inactivi si nu mancam, metabolismul nostru este incetinit automat.

De aceea, consumarea de meniuri sanatoase si consistente la micul dejun este modalitatea recomandata pentru a trimite semnale utile organismului ca sunteti plini de energie si ca poate sa demareze procesele sale la parametri optimi.

Serviti portii rezonabile la mesele zilnice

Fara indoiala, daca doriti sa pierdeti in greutate, marind si rata metabolismului vostru, trebuie sa stiti ca de maxima importanta pentru asta este adoptarea unei diete echilibrate si sanatoase.

In consecinta, veti avea nevoie de un mic dejun, masa cea mai consistenta a zilei, mai bogat in proteine, servind de exemplu dimineata 2 oua cu paine prajita, apoi, mai tarziu, la pranz, o masa cu portii medii, iar seara sa serviti cina in portii mai reduse.

Mancati mai des peste zi

Nu trebuie sa sariti peste mesele zilnice ca sa reduceti caloriile. Daca privati organismul de mancare, este foarte posibil ca rata metabolismului sa incetineasca si sa obtineti asa exact efectele opuse celor dorite de voi.

Prin urmare, pentru a creste rata metabolismului si a stimula organismul sa arda constant energie pe durata intregii zile, va fi nevoie sa serviti obligatoriu cele 3 mese principale ale zilei plus doua gustari mai usoare intre mese.

Mancati mai sanatos

Cea mai mare parte a dietei voastre ar trebui sa consiste in fructe, legume, proteine si cereale integrale. Alimentele procesate sunt daunatoare organismului vostru deoarece pot incetini metabolismul si sunt si mai greu de digerat.

Gustari bogate in proteine

Metabolismul vostru va beneficia la maximum de un aport zilnic de proteine. Gustarile bogate in proteine pot mari simtitor rata metabolismului, spre deosebire de gustarile incarcate cu carbohidrati, care sunt digerate prea rapid si nici nu va potolesc apetitul alimentar.

Exercitii fizice regulate

Aceasta recomandare trimite la un stil mai activ de trai. Miscarea fizica regulata ajuta metabolismul sa functioneze la parametri optimi, asta neinsemnand ca trebuie sa fiti mereu prezenti la sala, ci doar ca merita sa adoptati unele schimbari ale stilului vostru de viata.

De exemplu, folositi scarile in locul liftului, iesiti din birou la o plimbare scurta pe durata pauzelor sau mergeti mai des la aer curat cu animalul vostru de companie.

Reprize scurte, dar frecvente de miscare fizica

Incercati sa faceti cateva exercitii la prima ora, dis-de-dimineata, pentru a trezi organismul si, implicit, pentru a activa procesele metabolice.

Suplimentar, nu va fi suficient mai tarziu sa petreceti 1-2 ore la sala, ci sunt necesare si exercitii de durata scurta peste zi care ajuta de asemenea la arderea caloriilor si mentinerea organismului la parametrii sai optimi.

Vitamina D

Lumina soarelui este excelenta pentru sanatate si poate de asemenea sa mentina metabolismul la cote ridicate. In mod concret, cea mai eficienta modalitate pentru aporturi optime de vitamina D este tot expunerea regulata la bai de soare.

Studii diverse au demonstrat repetat ca exista o relatie stransa intre nivelul ridicat de vitamina D in organism si un metabolism sanatos.

Calciul este esential

Cercetarile stiintifice au aratat ca aportul zilnic de calciu este de bun ajutor si pentru echilibrarea metabolismului. Organismul uman are nevoie de calciu pentru a procesa eficient vitamina D, care este absorbita prin expunerea la lumina soarelui.

Nu sariti peste micul dejun

Conform teoriilor Dr. Nigel Turner, savant in medicina specializat in cercetarea proceselor metabolice de la Institutul Garvan din Australia, "studiile ne arata faptul ca femeile care sar regulat peste aceasta prima masa a zilei sunt predispuse la obezitate de 4,5 ori mai mult decat femeile care servesc regulat micul dejun.

Proteinele ingerate la masa de dimineata cer mai multa energie din partea organismului pentru a fi procesate si de aceea ajuta la mentinerea satietatii pe durate mai lungi de timp."

Un alt studiu medical a demonstrat faptul ca femeile supraponderale care au servit cate 2 oua pe zi timp de 8 saptamani au pierdut in greutate cu 65% mai mult si au prezentat o subtiere a taliei cu pana la 83% mai mare comparativ cu femeile din alt grup care au servit chifle in loc de oua.

Odihniti-va pe saturate

Privarea de somn afecteaza negativ metabolismul. De aceea, veti avea nevoie de circa 7-9 ore de odihna in fiecare noapte pentru a mentine metabolismul la cote ridicate.

Dusuri reci

Un dus rece facut dimineata trezeste brusc procesele metabolice si va poate oferi energie suficienta pentru tot cursul zilei.

Bai cu sare amara

Probabil una dintre cele mai placute modalitati de relaxare inainte de culcare este sa faci o baie calda cu sare amara. Pentru aceasta, nu e nevoie decat sa adaugati o cana de sare amara in apa de baie. Este o experienta remarcabila care ajuta la detoxificare si stimuleaza rata metabolismului. Sa va fie de bine!

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

metabolism silueta sfaturi arderea grasimilor
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Radio.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1141 (s) | 24 queries | Mysql time :0.014430 (s)