News Flash:

Craciun: 6 trucuri ca sa mananci tot ce vrei fara sa ti se faca rau

25 Decembrie 2012
462 Vizualizari | 0 Comentarii
Craciun 6 trucuri ca sa mananci tot ce vrei fara sa ti se faca rau

De Sarbatori suntem tentate sa mancam mai mult decat intr-o zi obisnuita la birou. Ca sa nu ai probleme digestive ar fi indicat sa respecti sase reguli de baza. Vezi cum sa te feresti si sa-ti tihneasca ceea ce mananci!


 


Pericolul de a manca peste masura in zilele de sarbatoare este unul real, deoarece noi suntem obisnuiti sa pregatim felurite preparate care mai de care cu mai multe grasimi. Meniul de Craciun nu poate sa fie conceput de foarte multe persoane ca fiind unul vegetarian sau cu alimente sarace in grasimi, de aceea tentatia de a gati retete hipercalorice este foarte mare. 


 


Ca sa nu renunti la acele preparate care te fac sa simti Craciunul, deoarece ai crescut cu ele, incearca sa le reinventezi si sa le faci putin mai usoare, dar si sa adaugi retete noi traditionalului meniu de sarbatoare. Cu ajutorul catorva trucuri care te vor ajuta sa gatesti mai sanatos si hipocaloric vei putea sa mananci dupa pofta inimii, dar fara sa te confrunti cu stari de rau dupa meniul mai imbelsugat. 


 


De asemenea, dupa ce ai ales cu grija ingredientele astfel incat sa obtii retete mai light, trebuie sa ai grija la combinatiile alimentare pe care le faci, la cantitatile de mancare consumate si la frecventa cu care poti sa iei masa ca sa fii sigura ca nu ti se va face rau. in cazul in care ai anumite probleme medicale, incearca sa mananci doar de pofta din alimentele pe care ti le-a interzis medicul, astfel incat sa respecti cat de cat regimul alimentar. 


 


in mare, tot secretul sta in a nu manca haotic si in cantitati industriale. Pe langa acest secret, iata care sunt cele 6 trucuri eficiente ca sa mananci tot ce vrei fara sa ti se faca rau:


 


 


1. Respecta pe cat posibil orarul celor 5 mese pe zi


Este de preferat sa ai 3 mese principale si doua gustari pe parcursul unei zile, insa nu manca mai tarziu de orele 21.


 


2. Nu manca niciodata desertul dupa masa principala


Considera desertul ca o gustare pe care trebuie sa o iei intre mesele principale. Nu-l manca niciodata imediat dupa masa, ci lasa sa treaca macar 1-2 ore.


 


3. Alege portiile mici


Daca vrei sa mananci sarmale, chiftele, friptura de porc, carnati, rulade cu carne, slanina sau alte mancaruri consistente si grase, alege o portie moderata. Evita sa mananci cantitati exagerate si sa le combini pe toate la o singura masa. 


 


4. Nu combina cartofii, painea si carnea


Iti va fi mult mai bine si vei putea sa mananci o portie mai mare daca eviti aceasta combinatie pe care o facem cel mai des. incearca sa mananci carnea cu salate, muraturi sau alte legume preparate simplu, iar painea consum-o doar atunci cand preparatul este mult prea gras si simti nevoia de paine. 


 


5. Consuma alcool in cantitati mici


De regula, bauturile alcoolice influenteaza in mod negativ procesul de digestie, astfel ca nu este foarte recomandat sa le consumi in timpul meselor.


 


6. Bazeaza-te pe ceaiurile medicinale


La o jumatate de ora dupa o masa copioasa poti sa-ti faci un ceai neindulcit care are rolul sa ajute sistemul digestiv. Opteaza pentru ceaiul de menta, ghimbir, verde sau musetel.



Material preluat din eva.ro

nbsp mananci dupa manca masa astfel cantitati faci foarte incearca mare
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2017 - Radio.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.0767 (s) | 26 queries | Mysql time :0.012666 (s)

loading...