News Flash:

Cele mai utile trucuri care te ajuta atunci cand esti la DIETA

21 Ianuarie 2015
348 Vizualizari | 0 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.6686 RON (0.0000)
USD: 4.0026 RON (0.0000)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti
Cele mai utile trucuri care te ajuta atunci cand esti la DIETA
Daca te culci dupa miezul noptii, atunci regula de a nu mai consuma nimic dupa cina nu ti se aplica, in special daca iei cina devreme. Deci e OK sa te hranesti dupa apusul soarelui, insa problema e ca poftele din timpul noptii sunt aproape intotdeauna legate de dulciuri, foietaje sau chips-uri. Ce e de facut?

1. Foloseste “secretul”
Construieste o bariera mentala intre tine si alimentele la care poftesti, folosind tehnicile promovate in cartea “Secretul”. Imagineaza-ti ca pofta este doar un gand (ca multe, multe alte ganduri carora nu le dai curs) si indeparteaza-te de el. Acest exercitiu de doua secunde ii rapeste poftei din puterea pe care o are asupra ta!

2. Ocupa-ti timpul cu alte activitati
Daca iti este pofta de ceva anume, precum inghetata de caramel sau un cartof copt, atunci aceasta nevoie este aproape intotdeauna psihologica. Probabil ca n-ai nevoie sa mananci cu adevarat, dar asta nu inseamna ca pofta poate fi usor de ignorant! Cercetarile au aratat ca vointa este precum un muschi care se consuma pe parcursul zilei, asa ca nu-ti mai ramane suficient cat sa-ti ajunga si seara. Creaza o diversiune pentru a-ti lua mintea de la mancare, curata toaleta, miroase un parfum foarte puternic sau mesteca o guma mentolata. Asta iti va reduce apetitul!

3. Consuma mai multe proteine
Trebuie sa-ti faci plinul de proteine in prima parte a zilei! Conform unui studiu realizat de Universitatea din Missouri, consumul unui mic dejun constituit din oua si vita slaba reduce tentatia gustarilor pe parcursul zilei si regleaza neurotransmitatorii satisfactiei mai mult decat o fac dulciurile sau produsele de patiserie.

4. Exercitiul fizic te disciplineaza
Numeroase studii au confirmat faptul ca exercitiul fizic moderat (circa 30 de minute/zi) imbunatateste functiile creierului responsabile cu autocontrolul si vointa. Probabil asta se intampla deoarece antrenarea inimii imbunatateste oxigenarea sangelui si, implicit, a creierului.

5. Hraneste-te variat
De obicei, poftele sunt modul prin care organismul iti transmite ca are nevoie de o anumita vitamina sau mineral. Poti pofti la carbohidrati cand ai un deficit de vitamina C (care, atunci cand e prezenta in cantitati suficienta, poate regla apetitul). De aceea trebuei sa-ti alcatuiesti un meniu variat care sa-i ofere corpului o gama cat mai diversa de substante nutritive, pentru a evita poftele de dupa miezul noptii.

6. Opteaza pentru o dieta sanatoasa
Inlocuieste lasagna cu o portie de pui cu garnitura de legume, dulciurile cu fructe, painea neagra cu painea alba. Studiile au aratat ca o dieta care iti ofera o nutritie satioasa si bogata in vitamine si minerale scade nevoia acuta de dulce sau sarat la ceasuri tarzii ale noptii. Atunci cand corpul e hranit corespunzator sunt sanse foarte mari sa nu-ti induca pofte nocturne complet nepotrivite.

7. Evita activitatile de “couch potato”
E tentant sa te apuce ceasuri tarzii din noapte incercand sa afli ultimele intrigi din serialele preferate, insa la aceasta activitate de couch potato se preteaza aproape mereu si o gustarica – doar placerile vinovate merg mereu de mana! Respecta-ti programul de somn indiferent cat de tare te roade curiozitatea, pentru ca somnul iti va aduce mult mai multe beneficii decat o punga de chips-uri.



atunci dupa multe noptii pentru aproape asta cand consuma daca ldquo nevoie
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Radio.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1191 (s) | 35 queries | Mysql time :0.044059 (s)