News Flash:

Cele mai comune simptome ale atacului de panica. Cum il poti combate in mai putin de un minut

1 Octombrie 2018
321 Vizualizari | 0 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.6540 RON (0.0000)
USD: 4.1197 RON (0.0000)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti
Un atac de panica se caracterizeaza prin aparitia neasteptata a unei senzatii de teama intensa

Oboseala, stresul, munca in exces - toate acestea au facut din atacul de panica boala secolului XXI. Cercetarile estimeaza ca unul din cinci oameni moderni se va confrunta in viitor cu aceasta suferinta. Exista insa si-o veste buna: atacul de panica poate fi prevenit si tratat naturist.

Un atac de panica se caracterizeaza prin aparitia neasteptata a unei senzatii de teama intensa, insotita de simptome fizice (cardiace, respiratorii, musculare etc.), potrivit formula-as.ro. In timpul unui atac de panica, cel putin unul din urmatoarele sisteme este foarte mult perturbat:

- sistemul cardiac: creste frecventa batailor inimii, apare o durere in piept sau incalzirea corpului asociata cu transpiratie.

- sistemul respirator: apar senzatii de sufocare, respiratie sacadata sau greutate in a expira.

- sistemul nervos: apar ameteli, amorteala si nesiguranta membrelor, tremur, frisoane sau tulburari de echilibru.

- psihicul: se instaleaza teama de a pierde controlul, de a innebuni sau frica de moarte, un sentiment de irealitate sau de iminenta a unei catastrofe.

Primul atac de panica apare, de regula, pe neasteptate, dupa o perioada de stres intens, dupa traume, in timpul bolilor insotite de febra sau in timpul tratamentelor cu anumite medicamente de sinteza.

Urmatoarele atacuri sunt insa activate atunci cand se repeta unele circumstante in care a avut loc primul atac de panica. De exemplu, apar atacuri de panica atunci cand ne aflam intr-un spatiu inchis, cand ne simtim vulnerabili in multime, cand suntem presati de anumite indatoriri la serviciu ori in familie.

Metoda de control a anxietatii si a atacurilor de panica care actioneaza cel mai rapid este respiratia completa.

Emotiile si respiratia sunt intr-o legatura extrem de stransa, controlul uneia aducand dupa sine si controlul celeilalte.

Concret, persoanele care au exersat suficient de mult timp exercitiile de respiratie ajung sa-si reduca frecventa si intensitatea atacurilor de panica, pentru ca, in final, sa le poata evita.

Vestea neplacuta este ca pentru a ajunge la asemenea performante, nu sunt suficiente cateva zile sau saptamani de practica. Vestea buna este ca tehnica, numita respiratia completa, este foarte simpla.

Iat-o descrisa pe scurt: ne asezam tinand spatele drept si ne pozitionam o mana pe abdomen si una pe torace. Expiram adanc si ne tinem respiratia vreme de doua secunde, dupa care inspiram pe nas gradat, calm, dilatand la maximum narile, asa incat aerul sa patrunda fara zgomot.

Intai umplem cu aer zona inferioara a plamanilor, ceea ce va dilata abdomenul impingandu-ne palma plasata pe el, apoi vom umple zona mediana a plamanilor, ceea ce va provoca dilatarea la maxim a toracelui, si abia in final vom umple cu aer zona lor superioara, ceea ce va determina inaltarea claviculelor.

Ne tinem respiratia vreme de alte doua secunde, dupa care expiram lent aerul pe gura. Se fac in total minimum 50 de astfel de respiratii complete pe zi, in cure care dureaza doua luni.

Cand simtim iminenta unui atac de panica, evitam ferm sa ne mai gandim la orice altceva si ne concentram atentia exclusiv asupra respiratiei complete. Rezultatul este… salvator.

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

prevenit tratat naturist simptome
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Radio.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1087 (s) | 24 queries | Mysql time :0.017169 (s)