News Flash:

Cele 5 lucruri pe care ar trebui sa puna accent orice femeie dupa varsta de 40 de ani

22 Octombrie 2018
976 Vizualizari | 0 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.6639 RON (0.0000)
USD: 4.1179 RON (0.0000)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti
Dupa varsta de 40 de ani viata unei femei este afectata de anumite procese si schimbari

Cand suntem tineri si frumosi, totul este perfect. Dar dupa ce am ajuns la 40 de ani, lucrurile incep sa se schimbe.

Totul despre noi se schimba, sanatatea noastra, aspectul, pielea, parul si starea de spirit. Multe femei nu pot face fata acestor lucruri si devin deprimate sau anxioase.

Dar toate aceste lucruri sunt normale in viata femeii, mai ales atunci cand se apropie perioada menopauzei. Menopauza este un proces biologic natural care ofera multe simptome fizice, cum ar fi bufeurile si simptomele emotionale care ne tulbura somnul, diminueaza energia si afecteaza sanatatea emotionala.

Va oferim in continuare o lista cu lucruri pe care ar trebui sa le incepand de la 40 de ani, care te vor face sa te simti mai sanatoasa si mai fericita.

1. Somn. Intotdeauna trebuie sa gasesti timp pentru un somn bun. Corpul tau are nevoie de somn pentru a scadea stresul, relaxa muschii si stimula starea ta de spirit si arderea caloriilor. Dupa 40 de ani ar trebui sa dormi 10 ore pe zi. Corpul tau iti va fi recunoscator pentru asta. Somnul iti va mentine corpul sanatos si il va face sa functioneze corect.

2. Dieta. Dieta corecta este, de asemenea, esentiala dupa ce treci de pragul de 40. Trebuie sa consumi mai multa hrana bogata in substante nutritive esentiale, minerale si vitamine cum ar fi fructe, legume, carne si produse lactate. Evita carbohidratii, alimentele tip fast food, sarea si alcoolul. Consuma portii mai mici si intotdeauna incepe ziua cu alimente energice.

3. Antrenament. Cand implinesti 40 de ani, iti pierzi motivatia antrenamentului si multe femei renunta la rutina lor. Ar trebui sa incerci sa faci un antrenament de cel putin 30 de minute pe zi. Daca te simti prea batran pentru a merge la sala de sport, poti incepe intotdeauna sa alergi, sa mergi cu bicicleta sau sa inoti. Acestea iti vor imbunatati functiile cardiovasculare, iti vor mentine sanatatea, vor preveni osteoporoza, iti vor stimula starea de spirit, iti vor ameliora sindromul postmenopauzei si te vor ajuta sa pierzi kilogramele in plus.

4. Sanatatea sanilor. Cand suntem tineri, nu ne pasa prea mult de sanatatea sanilor. Dar, dupa 40 de ani, medicii recomanda controale regulate pentru a preveni dezvoltarea tumorilor la san care apar de obicei in menopauza. Nu uita niciodata sa faci mamografia sau sa iti consulti medicul daca observi unele modificari.

5. Timp personal. Intotdeauna trebuie sa gasesti un timp pentru tine. Stiu ca uneori este dificil, pentru ca ai atat de multe lucruri de facut, dar meditatia obisnuita sau unele clase de yoga pot imbunatati cu adevarat sanatatea ta emotionala. Organismul nostru are nevoie de un timp pentru relaxare; altfel, vom accelera procesul de imbatranire si vom fi mai predispusi la boli. Sanatatea ta ar trebui sa fie intotdeauna pe primul loc. Urmeaza aceasta lista si vei vedea cum va reactiona corpul tau. Te vei simti mai energizata, mai frumoasa, mai fericita si mai sanatoasa.

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

femei menopauza somn dieta antrenament sanatatea sanilor
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Radio.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.3415 (s) | 24 queries | Mysql time :0.056016 (s)