News Flash:

Cele 10 lucruri benefice care se intampla cu corpul tau daca te plimbi in fiecare zi

11 Martie 2019
336 Vizualizari | 0 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.7581 RON (+0.0021)
USD: 4.2739 RON (+0.0318)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti
Jumatate de ora de mers pe jos are efecte benefice importante asupra organismului nostru

Ati auzit vreodata vorba lui Hippocrates: "Mersul pe jos este cel mai bun medicament al omului?" Am merge mai departe spunand ca mersul pe jos combinat cu un somn bun si o dieta sanatoasa va poate ajuta sa evitati medicul in totalitate. Astfel ca doar 15-30 de minute de mers pe jos in fiecare zi pot imbunatati nu numai aspectul general al unei persoane, ci si sanatatea.

Va prezentam in continuare care sunt cele 10 lucruri benefice care se intampla cu corpul tau daca te plimbi in fiecare zi:

1. Schimbari pozitive ale creierului. Dupa cum arata un studiu, exercitiile de aerobic cu impact redus, cum ar fi mersul pe jos, prevenirea dementei timpurii, reducerea riscului de boala Alzheimer si imbunatatirea starii generale a sanatatii mintale. Sa nu mai vorbim de reducerea stresului mental si de mentinerea unui nivel mai ridicat de endorfine.

2. Vedere imbunatatita. Chiar daca ochii ar putea parea ca nu au legatura cu picioarele, de fapt beneficiaza si sanatatea lor. Acesta poate chiar ajuta la lupta impotriva glaucomului prin ameliorarea presiunii oculare.

3. Prevenirea bolilor cardiace. Potrivit American Heart Association, mersul pe jos este nu mai putin eficace decat alergarea atunci cand vine vorba de prevenirea bolilor legate de inima sau accident vascular cerebral. Aceasta activitate ajuta la evitarea problemelor cardiace prin scaderea tensiunii arteriale crescute si a nivelului de colesterol si imbunatatirea circulatiei sangelui.

4. Volumul crescut al plamanilor. Plimbarea este un exercitiu aerobic care creste fluxul de oxigen in sange si va ajuta sa va instruiti plamanii, precum si sa eliminati toxinele si deseurile. Din cauza respiratiei mai bune si mai profunde, unele simptome asociate bolii pulmonare pot fi, de asemenea, usurate.

5. Efecte benefice asupra pancreasului. Ar putea fi greu de crezut, dar mersul pe jos se dovedeste a fi un instrument mult mai eficient in prevenirea diabetului decat alergatul. Aceasta cercetare arata ca un grup de "plimbareti" a demonstrat o imbunatatire a tolerantei la glucoza de aproape 6 ori mai mare decat cea a unui grup de "alergatori", pe o perioada de incercare de 6 luni.

6. Imbunatatirea digestiei. 30 de minute de mers pe jos in fiecare zi nu numai ca ar putea sa reduca riscul de cancer de colon in viitor, ci sa amelioreze digestia si constipatia ajutand la regualizarea miscarilor intestinale.

7. Muschi tonifiati.

8. Oasele si articulatiile cresc in rezistenta.

9. Scapati de durerea de spate.

10. O minte mai calma. Daca mersul pe jos imbunatateste simptomele depresiei la pacientii cu tulburari majore, imaginati-va cat de usor ne-ar putea ajuta sa facem fata cu senzatia de suparare. Si o plimbare plina de bucurie cu un prieten sau cu un iubit va multiplica doar efectul fericit si va va imbunatati starea de spirit!

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

dieta sanatoasa imbunatatirea digestiei
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2019 - Radio.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1071 (s) | 24 queries | Mysql time :0.015826 (s)