News Flash:

Cel mai RAPID si SANATOS mic dejun!

11 Decembrie 2012
1167 Vizualizari | 0 Comentarii
Cel mai RAPID si SANATOS mic dejun
De cate ori nu ti s-a intamplat ca dimineata sa fii in intarziere si sa nu mai ai timp pentru a-ti prepara micul dejun? Ei bine, nu trebuie sa sari peste micul dejun sub nicio forma. El este menit sa asigure "combustibilul" necesar pentru a incepe ziua in forma. Daca sari peste aceasta masa, organismul va da semne de nemultumire si iti va fi greu sa tii piept sarcinilor de pe parcursul zilei.



Iata ce iti recomanda Dr. Luigi Gratton, membru in "Programul de analiza a obezitatii ca factor de risc", derulat de Centrul pentru Nutritie Umana din cadrul Universitatii din Los Angeles (UCLA): "Un mic dejun sanatos ar trebui sa contina proteine si fibre deopotriva. Proteinele le gasim in carnea slaba, oua sau lactate, iar fibrele in cerealele integrale, legume si fructe."



Cerealele cu lapte sau iaurt slab sunt o varianta de mic dejun extrem de rapid de preparat, dar si gustos si satios in acelasi timp. Nu vei pierde mult timp ca sa le pregatesti si nici nu iti va fi foame peste o ora. Alege cerealele integrale si evita-le pe cele procesate. Combinatiile de cereale de tip muesli, cu seminte, alune, stafide, fructe uscate, sunt o solutie, insotite de lapte sau iaurt cu maxim 2% grasime. Datorita continutului crescut de fibre, acestea produc repede senzatia de satietate si contin putine grasimi.



Un shake reprezinta o varianta de mic dejun foarte sanatoasa si care te va umple de energie. Poti prepara un shake delicios de fructe, folosind o banana, cateva capsuni, zmeura, caise, piersici sau orice alte fructe, cu exceptia citricelor. Pune peste fructele taiate in cubulete o cana de lapte si mixeaza la blender 2 minute. Nu este nevoie sa adaugi zahar sau indulcitor, intrucat fructele coapte sunt suficient de dulci.



O felie de sunca slaba, un ou fiert, 2 linguri de branza de vaci dietetica si un iaurt sunt o alta varianta de mic dejun rapid, gustos si hranitor, care, alaturi de un suc de fructe proaspat stors, un ceai verde sau o ceasca de cafea cu lapte slab, iti vor oferi rezerva de vitamine si nutrienti necesara ca sa incepi ziua in plina forma.



Pofta buna!



sursa:eva.ro

dejun quot fructe lapte peste sunt cerealele forma iaurt pentru timp fibre
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2017 - Radio.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.0949 (s) | 37 queries | Mysql time :0.015378 (s)

loading...