News Flash:

CEL MAI APETISANT POSTERIOR, poate fi al tau!

5 Februarie 2013
979 Vizualizari | 0 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.6519 RON (-0.0005)
USD: 3.9743 RON (-0.0021)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti
CEL MAI APETISANT POSTERIOR poate fi al tau
Ti-ai imaginat vreodata ca poti "purta" un posterior mai apetisant? Nimic mai simplu! Tot ce trebuie sa faci,este sa-ti doresti cu adevarat! Ai grija ca telefonul sa-ti fie inchis, nimeni sa nu-ti bata la usa si mai ales, sa nu ai vreo tentatie culinara prin jur,ca mai apoi sa te infingi in ea cu toata pofta! Incuie-te in camera, da drumul la muzica... si...gata! Poti incepe! 
 
 
1. Intinde-te pe podea cu fata in sus, calcaiele sprijinite pe un scaun stabil, bratele pe langa corp, palmele pe podea. Ridica piciorul drept fara a indoi genunchiul si ridica usor soldurile, astfel incat sa se formeze o linie dreapta intre calcaiul stang si umarul stang. Revino la pozitia initiala si repeta miscarea de 20 ori pe fiecare picior.  
 
2. Stai dreapta, cu fata la un scaun stabil, picioarele usor departate, mainile in sold. Pune piciorul drept pe scaun si ridica genunchiul stang indoit la nivelul soldului, in fata ta, apoi apleaca-te usor in fata si intinde piciorul stang in spate. Adu genunchiul stang inapoi, la nivelul soldului si indreapta-ti corpul. 
 
Lasa usor piciorul stang in spate pana atingi podeaua, coboara si piciorul drept si fa o fandare. Repeta miscarea de 10 ori. 
 
3. Stai pe varfuri in fata unui scaun cu spatar,  la aproximativ 60cm distanta, tinand picioarele apropiate si mainile pe spatar.  Indreapta spatele si ridica genunchiul stang indoit la nivelul soldului, astfel incat talpa stanga sa ajunga la nivelul genunchiului drept.
 
Mentinand partea superioara a corpului nemiscata si ramanand pe varfuri, orienteaza genunchiul stang spre stanga, apoi adu-l inapoi la centru. Repeta aceasta miscare de 10 ori pe fiecare picior.  
 
4. Stai dreapta, cu picioarele usor departate si mainile in sold, cu spatele la un scaun, la o distanta de aproximativ 60cm. Ridica piciorul stang in spate si aseaza varful pe scaun. Lasa-te usor in jos, apoi indreapta piciorul drept pentru a reveni la pozitia de start. Repeta exercitiul de 15 ori pe fiecare picior. 
 
5. Stai dreapta, cu picioarele usor departate si bratele pe langa corp. Lasa-ti corpul in jos, pana cand ambii genunchi sunt indoiti la 90° si ridica bratele drepte in fata ta, la nivelul umerilor. 
 
Ridica-te rapid pe varfuri, ridicand si bratele drepte in sus. Ramai in aceasta pozitie 2 secunde, apoi revino la pozitia anterioara. Repeta exercitiul de 15 ori. 
 
Acum ca ai terminat, iti poti savura formele in oglinda! Dar nu uita. Ne vedem maine in acelasi loc, la aceeasi ora!

Urmatoarele fotografii te vor convinge ca merita efortul!

CIUBOTARIU BIANCA-GEORGIANA
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

Galerie Foto

CEL MAI APETISANT POSTERIOR, poate fi al tau!
nbsp stang piciorul ridica usor fata scaun apoi drept genunchiul nivelul
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Radio.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1142 (s) | 35 queries | Mysql time :0.019237 (s)