News Flash:

Ce trebuie sa faci daca NU reusesti sa bei DOI LITRI DE APA pe zi

10 Aprilie 2013
677 Vizualizari | 0 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.6495 RON (+0.0015)
USD: 4.0769 RON (-0.0127)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti
Ce trebuie sa faci daca NU reusesti sa bei DOI LITRI DE APA pe zi
Medicii recomanda minimum 2 litri de apa pe zi. Dar ce ne facem daca nu reusim sa bem aceasta cantitate din diverse motive? Exista o solutie si pentru asta. Daca nu stiai, organismul nostru isi ia apa si din alimente. Iata care sunt cele mai hidratante alimente.

Pepenele rosu
Combinatia de sare, minerale si zaharuri naturale din fructe este mai hidratanta chiar si decat apa. Iar pepenele rosu este pe locul 1, datorita continutului de 92% apa, calciu, magneziu, potasiu si sodiu.

Castravetii proaspeti
Sunt formati din peste 90% apa, iar asta ii face perfecti pentru fiecare zi. Contin fibre si vitamina C si reduc umflaturile - tocmai de asta se mai folosesc pentru ochi si pentru arsurile solare. Incearca sa ii incluzi in meniul zilnic si vei vedea schimbari.

Morcovii
Contin 87% apa si mai mult beta-caroten (antioxidant) decat orice alt fruct sau leguma.

Salata mix
Verdeturile pe care le gasesti in magazine pentru salate contin, pe langa vitamine, si multa apa - procentul este de 94% mai exact. Tocmai de aceea sunt excelente pentru slabire - confera satietate si te ajuta sa slabesti mai usor.

Sosul de rosii
Contine apa intr-un procent de 90%, are foarte putine calorii si 0% grasimi. Este de preferat atunci cand simti nevoia sa mananci un sos, in loc de maioneza sau alte sosuri cremoase, pline de calorii.

Vinetele
Au toate calitatile unui aliment pentru slabit: sunt pline de fibre si de apa si au foarte putine calorii. Incearca doar sa eviti retetele in care trebuie prajite.

Ardeii
Ardeii colorati au 92% apa si, in acelasi timp, sunt o sursa bogata de cei mai buni nutrienti pentru organism, cum ar fi vitamina C, tiamina, vitamina B6, betacaroten si acid folic.

Perele
Pe langa gustul dulce si racoritor, perele contin multe fibre solubile (care te mentin satul cateva ore) si multa apa. Tot ce ai nevoie sa te mentii in forma maxima.

Ananasul
Un fruct-minune, plin de proprietati anti-inflamatoare. Nu doar ca este hidratant, dar te protejeaza impotriva a numeroase probleme de sanatate. Mananca-l cu incredere.

Zucchini
Cu un procent de 95% apa, Zucchini este unul din cele mai hidratante alimente pe care le poti manca. In plus, are potasiu si vitamine (A si C).
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

pentru sunt contin alimente asta calorii fibre vitamina ardeii cele daca
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Radio.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1362 (s) | 24 queries | Mysql time :0.075829 (s)