News Flash:

Cateva exercitii recomandate pentru tratarea varicelor. Totodata trebuie sa se mentina o dieta sanatoasa si echilibrata

5 Octombrie 2018
289 Vizualizari | 0 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.6671 RON (+0.0002)
USD: 4.0557 RON (-0.0204)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti
Aparitia varicelor si tratarea lor se poate face si cu ajutorul unor exercitii fizice

Exercitiile fizice sunt cea mai eficienta modalitate de a combate aparitia varicelor, desi este esential sa se mentina o dieta sanatoasa si echilibrata si sa se evite excesul de sare si grasimi.

Varicele sunt dilatatii ale venelor care ingreuneaza circulatia sangelui prin ele. Apar foarte frecvent la femeile care lucreaza la birou in fiecare zi. Cu toate acestea, exista si barbati care pot suferi de aceasta problema.

Cunoscuta ca cea mai frecventa afectiune circulatorie dupa hipertensiune arteriala, varicele sunt generate in principal statul in picioare pentru o lunga perioada de timp.

Dincolo de partea estetica, daca varicele nu sunt tratate, pot provoca probleme grave de sanatate, cum ar fi tromboza sau ulcerele.

Daca suferiti de varice si vreti sa scapati de ele, va prezentam astazi 8 exercitii pe care sa le faceti pentru a trata varicele in propria dumneavoastra casa.

Exercitii pentru eliminarea varicelor

Activitatile care ajuta la intarirea muschilor picioarelor si la intarirea venelor sunt simple, putand fi efectuate acasa fara a fi nevoie de niciun aparat special.

Daca varicele pe care le aveti sunt foarte pronuntate si in numar mare, este recomandat sa consultati medicul generalist. Acesta va va evalua simptomele si, apoi, va prescrie un anumit tip de medicamente si o rutina de exercitii speciale.

1. Pedalare. Acesta este un exercitiu destul de des utilizat pentru tratarea varicelor. Exercitiul consta in a simula in aer pedalarea unei biciclete. Puteti sa o faceti in pat sau pe un covor pentru yoga. Pedalati de aproximativ 30 de ori si repetati de cate ori doriti, insa cu intervale de odihna intre fiecare sesiune.

2. Bicicleta. Asemanator cu exercitiul anterior, bicicleta este un exercitiu excelent pentru intregul corp, dar mai ales pentru picioare. Iesiti in fiecare zi in parc sau la cumparaturi pe bicicleta - veti face exercitii fizice fara sa va dati seama. De asemenea, puteti face o plimbare cu familia, iar o pedalare de o ora va fi suficienta. Daca nu vreti sa va duceti intr-un parc si preferati sa fiti acasa, puteti alege o bicicleta statica, care vor avea acelasi rezultat ca una obisnuita.

3. Separarea picioarelor. O puteti face asezat pe un scaun, pe un covor sau direct pe pat. Ridicati si departati picioarele si le intindeti in sus si in jos cu varfurile picioarelor apropiate. Faceti 20 de repetari ale acestui exercitiu. La inceput va fi un pic dificil, deoarece necesita o anumita forta, dar, in timp, va veti intari picioarele si nu va fi atat de complicat.

4. Rotatii. Stati pe un covor de yoga, un covor sau in pat si ridicati un picior. Cu piciorul care este intins, faceti miscari in sensul acelor ceasului. Efectuati 20 de rotatii si apoi repetati-o cu celalalt picior, dar in directia opusa.

5. Prese pe calcai si varfuri. Este recomandabil sa realizati acest exercitiu din pozitia sezut. Sustineti calcaiele pe podea si ridicati degetele de la picioare. Apoi coborati varfurile picioarelor si ridicati calcaiele. Repetati de 20 sau de 30 de ori. Acest exercitiu este excelent pentru circulatie, prin urmare, daca suferiti de crampe, puteti sa il faceti in fiecare seara inainte de a dormi sau dimineata imediat dupa trezire.

6. Flexari ale degetelor de la picioare. Stati pe pat sau pe podea pe un covor si departati-va picioarele. Apoi flexati degetele inainte si inapoi si repetati aproximativ 20 de ori pe fiecare picior. Acest exercitiu este excelent pentru imbunatatirea sanatatii venelor, pe langa faptul ca ajuta la tonifierea muschilor picioarelor.

7. Picioarele impreunate. Puteti face acest exercitiu asezat sau culcat, cum este mai confortabil pentru dumneavoastra. Alaturati-va si separati in mod repetat varfurile picioarelor si repetati exercitiul de 20 de ori.

8. Mers pe varfuri. Mersul pe varfuri este excelent pentru a intinde muschii si a evita spasmele, gratie presiunii exercitate. Puteti sta intr-un singur loc sau puteti merge pe varful picioarelor. Repetati acest lucru de cate ori doriti si odihniti-va intre sesiuni.

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

exercitii fizice varice dieta tratat
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Radio.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1261 (s) | 35 queries | Mysql time :0.018913 (s)