News Flash:

Asta da BOMBA!!! Hitul verii in Italia, o manea "made in Romania"!

9 Iunie 2013
1166 Vizualizari | 0 Comentarii
Asta da BOMBA Hitul verii in Italia o manea made in Romania
Hitul verii in Italia ar putea fi o manea "made in Romania", anunta agentia italiana de stiri ANSA. Melodia cantata de Claudia si Asu se numeste "Zalele", si imbunatatita putin in varianta spaniola, deja i-a innebunit pe fani.

„Genul muzical e Manele de origine tiganeasca si din acest motiv a fost contaminata de multe stiluri muzicale latino si asiatice. Manele e o sursa muzicala bogata, de sarbatoare si foarte atractiva din punct de vedere comercial”. ANSA adauga si doua cuvinte si despre solisti: „Claudia si Asu sunt cei doi interpreti si autori”, descriu acest gen muzical jurnalistii de la ANSA.
 
Potrivit agentiei de presa din Peninsula „noul video si noua versiune au un potential international.  Melodia e disponibila si in doua versiuni dance remixate”.
 
La scurt timp dupa ce autorii de la “Tutto esaurito” au difuzat linkul melodiei pe Youtube, accesarile au crescut de la o zi la alta. In acelasi ritm s-au multiplicat si comentariile: “Am ascultat melodia dimineata la radio, e super, imi incep ziua cu bine”.  Parerile sunt insa impartite si unii comentatori se intreaba daca tot succesul melodiei nu e datorat popularitatii realizatorilor emisiunii radiofonice.
 
Italienilor le plac manelele?  A ghicit ANSA gusturile urmasilor lui Verdi in materie muzicala  pentru apropiatul sezon estival din Peninsula? L-am intrebat pe Leonardo Miliacca, organizator de spectacole in Peninsule si manager muzical calificat.
 
“Am ascultat melodia si mi se pare ca are tot ceea ce ii trebuie pentru a deveni un bun succes pop. Nu cred insa ca va deveni hitul verii, cum a fost acum cativa ani Dragostea din tei. Nu din cauza melodiei propriu zise. Cele mai importante case de discuri si-au pierdut din forta raportat la internet si nu mai reusesc sa promoveze o melodie in acelasi ritm ca acum patru, cinci ani”, a declarat pentru Hotnews.ro Leonardo Miliacca.
 
“E vorba de o inversiune de tendinta. Cei care decreteaza cu adevarat succesul unei melodii, in ziua de azi, adica adevaratii judecatori, sunt utilizatorii de internet, care decid sau nu sa promoveze un cantec pe propriile canale sociale. Casele de productie nu fac decat sa urmeze tendintele. Altfel spus, hitul verii – daca va fi exista – va fi melodia care va ajunge la sute de mii de vizitatori in scurt timp”.
 
Despre manele, Miliacca precizeaza: “Am organizat acum ceva timp doua concerte pentru comunitatile de romani din Italia si Franta. Romanii contactati nu mi-au recomandat sa ascult manele, desi imi dau seama ca e un gen muzical care atrage sute de fani la spectacole”.
 
Nu ar fi o noutate cu manele de succes in anumite cercuri de italieni: de mai bine de un an, multe italience din Pisa au devenit adeptele unei noi forme de dans sportiv: „Manele fitness”, stil inventat si predat de o romanca, Mihaela Vlad.
 
Noua moda este promovata si intr-un clip publicitar: „Blestemat sa fie ceasul atunci cand te-am intalnit”- se aude in difuzor, in timp ce un grup de tinere infocate invata sa dea din buric.
 
Varianta originala, in limba romana, suna ca o manea "clasica":



Varianta propusa de ANSA, in limba spaniola, are multe gaguri care dau o cu totul alta fata melodiei:


Ce parere aveti?

Potrivit hotnews.ro
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

nbsp rdquo manele quot ansa bdquo ldquo melodia melodiei muzical pentru
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Radio.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1638 (s) | 24 queries | Mysql time :0.072488 (s)