News Flash:

Alimentele dietetice care de fapt pot ingrasa. Ce sa nu mananci in curele de slabire

19 Februarie 2013
424 Vizualizari | 0 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.6603 RON (+0.0025)
USD: 3.9613 RON (+0.0038)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti
Alimentele dietetice care de fapt pot ingrasa Ce sa nu mananci in curele de slabire
Dietele sunt extrem de folosite de catre persoanele care vor sa scape de kilogramele in plus, insa o parte dintre alimentele care compun aceste regimuri nu au efectul asteptat, actionand contrar asteptarilor celor care le consuma.

Orice persoana care isi doreste sa slabeasa apeleaza la un moment dat in viata la cunoscutele alimente din diete care ar trebui sa ajute corpul sa nu mai acumuleze grasimi. Un articol prezentat in editia electronica a revistei Reader's Digest atrage insa atentia ca nu toate produsele din dietele comune au un efect bun asupra corpului uman.

Contrar asteptarilor celor care le folosesc, aceste alimente din diete ingrasa consumatorul si nu ajuta la slabit.

Sucul dietetic, lichidul care adauga kilograme
Desi are mai putine calorii si un aport scazut de zahar, sucul dietetic ar putea avea un efect contrar asteptarilor celor care il consuma. Un studiusustine ca persoanele care au consumat suc dietetic in fiecare zi s-au ingrasat. Expertii in nutritie nu au o explicatie exacta pentru acest efect, dar tind sa creada ca in lipsa zaharului corpul uman va incerca sa suplimenteze aportul cu ajutorul altor alimente.
 
Sucurile de fructe cu lapte preparate in casa (Smoothies)
Chiar daca aceste sucuri contin vitamine, nutrienti si minerale ele pot avea cantitati importante de zahar si grasimi. Pentru a evita prepararea unor smoothies nocive pentru corp lista ingredientelor trebuie sa contina cat mai multe fructe si lapte fara grasimi. Trebuie evitate aceste sucuri care mai au ciocolata sau unt de arahide. Daca in dieta pe care o urmati un astfel de suc tine loc de o masa, valoarea caloriilor in care trebuie sa se incadreze smoothie-ul este de 350-400.

Mancarurile congelate
Aceste tipuri de mancaruri pot fi bune doar intr-un singur sens deoarece ne invata sa portionam ceea ce mancam. Adevarul este ca mancarurile congelate au foarte multe zaharuri si sodiu in ele, si nu tin de foame. Astfel, dupa o cina care include un astfel de preparat multe persoane care se afla la dieta nu se satura si recurg la a manca in plus. Un preparat indicat pentru a mentine o silueta perfecta este o portie de paste cu fibre.

Iaurturile cu fructe
Iaurturile sunt o solutie foarte buna pentru dieta, mai ales ca acestea contin calciu si proteine, substante care vor ajuta la indepartarea senzatiei de foame. Totusi, iaurturile cu arome de fructe au in componenta zahar si calorii care pot sabota planurile celor care isi doresc sa urmeze o dieta.

Cartofii sau chipsurile la cuptor
Chiar daca prepararea cartofilor in acest fel mai reduce din numarul de calorii pe care le contin, chipsurile la cuptor au totusi destul de mult zahar. Daca aveti pofta de ceva de rontait incercati sa mancati legume crude.

Potrivit realitatea.net
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

aceste pentru celor daca dieta fructe zahar alimente asteptarilor astfel
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Radio.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1719 (s) | 24 queries | Mysql time :0.077174 (s)