News Flash:

Aceasta este cea mai sanatoasa leguma. Previne cancerul si bolile cardiovasculare

28 Ianuarie 2016
427 Vizualizari | 0 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.6434 RON (-0.0049)
USD: 4.0320 RON (-0.0417)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti
Aceasta este cea mai sanatoasa leguma Previne cancerul si bolile cardiovasculare
Broccoli face parte din renumita familie a cruciferelor (brasicaceelor), alaturi de varza, conopida, kale, varza de Bruxelles, gulie, nap, mustar. Poate avea, la anumite varietati, culoarea galbena sau chiar violet. Originar din estul Mediteranei si Asia Mica, broccoli a fost cultivat in Italia din cele mai vechi timpuri romane si a fost adus in Anglia si America, in anii 1700.

Sarac in calorii, dar bogat in micronutrienti, broccoli este una dintre legumele care nu ar trebui sa ne lipseasca din alimentatie. Include in cantitati mari vitamina C si vitamina K, extrem de necesara pentru o buna circulatie sanguina, dar si fibre solubile si insolubile, care ajuta la reducerea colesterolului rau (LDL) din sange. De asemenea, este bogat in vitamina A, calciu, magneziu, sodiu, potasiu, acid folic, zinc, seleniu, fosfor.

Calitatile nutritionale incontestabile si virtutile terapeutice il recomanda spre consum in scopul diminuarii riscurilor unor afectiuni grave, precum cancere sau maladii cardiovasculare, conform bzi.ro.

Iata cateva dintre beneficiile consumului de broccoli:
1. Previne artrita
2. Accelereaza vindecarea in caz de raceala
3. Lupta impotriva imbatranirii
4. Regleaza tensiunea arteriala
5. Are proprietati antiinflamatorii
6. Previne cancerul
7. Asigura buna functionare a sistemului nervos
8. Fortifica imunitatea
9. Mentine sanatatea oaselor
10. Favorizeaza slabirea
11. Previne constipatia
12. Pastreaza ochii sanatosi
13. Repara leziunile pielii datorate expunerii la soare

Cum trebuie consumat
Broccoli isi pastreaza aceste calitati doar daca este consumat crud sau foarte usor gatit la abur. Si tulpina poate fi consumata - poate fi gatita un pic mai mult, intre 3-6 minute. Aceasta ofera fibre de foarte buna calitate, care ajuta tranzitul intestinal.
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

broccoli buna poate previne vitamina ajuta bogat consumat dintre fibre
Distribuie:  
Loading...

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Radio.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1163 (s) | 24 queries | Mysql time :0.039036 (s)