News Flash:

7 tehnici CIA pe care le poti aplica la munca!

22 Decembrie 2013
726 Vizualizari | 0 Comentarii
7 tehnici CIA pe care le poti aplica la munca
Ideile esentiale din cartea "Cum sa lucrezi ca un spion. Sfaturi pentru business si cariera de la un fost ofiter CIA", prezentate de Business Insider.

Ca sa supravietuiesti ca spion trebuie sa fii foarte bun in ceea ce faci, sa reactionezi rapid in situatiile de criza si sa castigi increderea celorlalti.

1. Analizeaza-ti punctele slabe.

Intelege care iti sunt vulnerabilitatile si incearca sa nu le expui. Foarte multi sunt atenti la aceste aspecte tocmai pentru a trece peste altii foarte usor. Odata ce punctele slabe ies la iveala oricine poate fi foarte usor de depasit.

2. Detecteaza punctele slabe ale celorlalti.

Regula 5 este valabila si invers. Incearca sa vezi care sunt punctele slabe ale celor din jurul tau, iar succesul iti poate surade.

3. Respecta-ti intotdeauna promisiunile si amenintarile.

Pentru o imagine buna nu trebuie niciodata sa "arunci cu vorbe". Daca ai apucat sa promiti ceva este absolut obligatoriu sa reusesti sa o onorezi. Este valabil si in cazul amenintarilor.

4. Lucrezi si fii atent la trenduri.

Inteligenta operativa presupune sa strangi cat mai multe informatii despre compania la care lucrezi, despre competitori, despre trendurile de piata. Fa un research permanent despre directia in care se indreapta lucrurile in domeniul tau de activitate.

5. Foloseste "carlige" cand faci networking.

"Ofiterii CIA acorda mult timp pregatirii unor carlige personalizate cu care sa-si agate personajele-tinta", spune fostul spion. Un carlig eficace consta in 3 elemente: un motiv ca sa te intalnesti cu omul respectiv, un motiv de creare a conexiunii si un motiv sa pastreze relatia cu tine.

6. Nu lasa niciodata garda jos.

Nici atunci cand oamenii din cercul tau sunt extrem de amabili si prietenosi nu trebuie sa te lasi descoperit. Atentia ta trebuie sa fie mereu treaza: este posibil ca persoana extrem de amabila sa vrea de fapt sa obtina ceva de la tine sau in defavoarea ta.

7. Nu da multe informatii "din casa", nici macar la interviul de angajare.

Trebuie sa lasi mereu senzatia ca stii mai multe decat spui. Este suficient sa deconspiri un amanunt despre care celalalt nu se astepta sa il cunosti. Nu trebuie sa vrei sa impresionezi prin acoperire exhaustiva, iti pierzi astfel din forta de convingere.




sursa:debarbati.ro

quot trebuie despre foarte punctele slabe sunt lucrezi motiv multe pentru
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Radio.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.0838 (s) | 36 queries | Mysql time :0.019344 (s)