News Flash:

7 exercitii fizice pentru imbunatatirea vietii sexuale, recomandate de instructori sportivi!

7 Mai 2013
942 Vizualizari | 0 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.6495 RON (+0.0015)
USD: 4.0769 RON (-0.0127)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti
5 exercitii fizice pentru imbunatatirea vietii sexuale recomandate de instructori sportivi
Cu totii stim ca sportul este bun pentru sanatate, insa ceea ce nu stiai, poate, este ca mersul la sala iti imbunatateste viata sexuala. „Daca faci sport de 3-4 ori pe saptamana te poate ajuta in privinta tehnicii sexuale, a flexibilitatii si andurantei”, sustine Pete McCall, profesor de sport si instrcutor sportiv.

Care sunt insa cele mai bune exercitii pentru sex? McCall recomanda urmatoarele 5 „sexercitii”:

Inotul
Un alt studiu realizat la Universitatea Harvard la care au participat 160 de inotatori (barbati si femei), cei care aveau peste 60 de ani au raportat activitati sexuale comparabile ci cei care aveau 40 de ani. Devreme ce activitatea sexuala poate fi un act de rezistenta, inotul pe distante lungi te poate ajuta din acest punct de vedere. „O repriza de inot de cel putin 30 de minute, de 3 ori pe saptamana iti va creste rezistenta sexuala”, spune McCall. De asemenea, inotul te ajuta sa slabesti, ceea ce are ca rezultat un sex mai bun. Chiar si o scadere a grasimii cu 10% poate imbunatati viata sexuala la 1 din 3 barbati. Totodata nu este niciun secret ca pierderea excesului de grasime te ajuta sa obtii un abdomen de invidiat, iar asta iti mareste atractivitatea in ochii partenerului. Rezultatul: un sex mai bun.

Ridicarea greutatilor
Exercitiile pentru cresterea fortei sunt excelente si pentru viata ta sexuala. Motivul este simplu: „Exercitiile cu greutati determina corpul sa produca testosteron, care este precursorul primar al dorintei sexuale la barbati”, spune McCall. Acesta recomanda sa folosesti greutati suficient de mari incat sa te simti obosit dupa cea de-a 10-a repetare. De fapt, unele studii au demonstrat ca exercitiile scurte si intense cresc nivelul de testosteron. Pentru imbunatatirea vietii sexuale, fa cateva flotari, abdomene si genuflexiuni. Aceste exercitii care cresc masa musculara conduc la un sex mai bun prin intarirea muschilor de la umeri, piept si abdomen. Un corp puternic creste nivelul energetic de vreme ce aceiasi muschi sunt folositi si in timpul actului sexual.

Exercitii Kegel
Practicarea exercitiilor Kegel sunt considerate excelente pentru barbati pentru ca pot ajuta la prelungirea partidelor de sex si la controlul muschilor pubococcigieni (PC) –  aceiasi pe care ii utilizezi si cand opresti jetul de urina. Aceste exercitii, numite dupa Arnold Kegel, intaresc muschii din zona pelvisului ceea ce va avea ca efect un sex mai bun. „Barbatii pot folosi exercitiile Kegel pentru a intarzia urinarea prin contractarea acestor muschi chiar inainte de orgasm”, spune McCall. Poti incepe prin intreruperea jetului de urina cand mergi la baie pentru a te familiariza cu muschii PC. Dupa aceea, poti practica oricand si oriunde exercitiile Kegel prin contractarea si relaxarea muschilor PC. Contracta pentru 10 secunde, relaxeaza si fa cat de multe repetari poti inainte de a obosi.

Yoga
Vrei sa-ti condimentezi viata sexuala cu cateva pozitii noi? Practicarea yoga iti ofera un sex mai bun datorita faptului ca permite corpului sa intre in pozitii creative pentru un maximum de placere in timpul partidelor de amor. „Yoga iti imbunatateste flexibilitatea”, care are ca rezultat un sex mai bun, spune McCall. Unii experti sustin ca practicarea yoga iti imbunatateste si nivelul energetic.

Mersul rapid
Un studiu realizat de cercetatorii de la Harvard pe un esantion de 31.000 de barbati peste 50 de ani a demonstrat ca exercitiile aerobice scad cu 30% riscul de a experimenta disfunctii erectile (DE). Potrivit unui alt studiu, activitatea aerobica care arde cel putin 200 de calorii pe zi (echivalentul unui mers rapid pe 3 kilometri) poate reduce semnificativ riscul de DE prin imbunatatirea circulatie sanguine. „Mersul rapid, alergarea si alte activitati aerobice ajuta la imbunatatirea vietii sexuale din acelasi motiv pentru care previn atacurile de cord: curata vasele de sange”, argumenteaza McCall. Rezultatul este oerectie mai puternica si de lunga durata. Activitatile viguroase precum alergatul si mersul rapid elibereaza de asemenea endorfine si e relaxeaza, ceea ce imbunatateste performanta sexuala.

Inclinatii pelviene
Aceste exercitii antreneaza muschii care sunt folositi cel mai mult in timpul actului sexual si, in plus, amelioreaza durerile de mijloc si intaresc inima.

Intinde-te pe spate, indoaie genunchii tinand talpile pe podea, departate cat distanta dintre umeri. Ridica usor zona pelviana tinand muschii abdominali incordati si apropie partile interioare ale coapselor. Lasa-te apoi incet spre podea si repeta de 20-25 de ori daca poti.

Genuflexiuni
Acest exercitiu mareste fluxul sangvin din unele zone care stimuleaza libidoul. Tine picioarele departate cat distanta dintre umeri si ai grija sa tii calcaiele pe podea atunci cand te apleci, ca si cum ai sta pe un scaun imaginar. Cu cat te lasi mai jos, cu atat efectul va fi mai puternic si beneficiile mai multe. Cand revii la pozitia initiala tine muschii abdominali incordati. Executa genuflexiunile incet, de 15-30 de ori.

sursa:sfatulparintilor.ro
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

pentru bdquo mccall rdquo sexuala ajuta exercitiile poate barbati kegel
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Radio.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1416 (s) | 24 queries | Mysql time :0.075662 (s)