News Flash:

5 alimente care te calmeaza atunci cand esti stresata si agitat

16 Februarie 2014
1252 Vizualizari | 0 Comentarii
5 alimente care te calmeaza atunci cand esti stresata si agitat
Starile de anxietate si stres sunt o problema pe care multe persoane nu le stiu gestiona. Afla care sunt cele mai bune solutii si alimente ca sa te calmezi cand esti nervoasa si stresata!

Mananci si te ingrasi atunci cand esti stresata sau nu ai pofta de mancare si slabesti? Indiferent din care categorie faci parte trebuie sa inveti sa gestionezi corect aceste stari anxioase prin care treci, sa mananci alimente care te calmeaza si sa faci miscare pentru a te elibera de tensiunea acumulata.

Cele mai bune solutii antistres

Invata sa iti faci o lista cu prioritati pe care sa le respecti;
Respecta un program de somn de 8 ore pe noapte;
Invata tehnici de respiratie care te ajuta in momentele tensionate;
Invata tehnici de relaxare sau opteaza pentru activitatile care te calmeaza;
Nu uita de miscarea fizica care poate sa faca minuni pentru psihicul tau;
In zilele foarte tensionate evita cafeaua, zaharul rafinat, ceaiul negru, alcoolul, grasimile animale, carnea de porc, fainoasele rafinate, preparatele industriale din carne si conservele.

Cele mai bune alimente care te calmeaza

1. Caisele uscate
Sunt bogate in magneziu, un mineral care ajuta organismul sa lupte cu stresul, oboseala si anxietatea. Caisele uscate au si multa vitamina C si fibre.

2. Avocado
Nu strica sa incluzi in sandvisul tau sau in salata de la pranz cateva felii de avocado care este foarte bogat in vitaminele din complexul B si intareste organismul, ajutandu-l sa faca fata mai usor stresului. De asemenea, avocado este o sursa buna de fier, magneziu si potasiu.

3. Varza si legumele cu frunze verzi
Creste capacitatea organismului de a rezista la stres, deoarece este foarte bogata in fibre, vitaminele C, K, E, B1, B9, minerale (fier, seleniu, potasiu) si betacaroten. Consuma varza si alte legume cu frunze verzi precum broccoli, germeni de seminte, spanac si napi.

4. Iaurtul grecesc
Este o sursa importanta de probiotice si calciu. De asemenea, datorita nivelului ridicat de potasiu are un efect revigorant si imbunatateste starea de spirit.

5. Ouale
Reduc nivelul de stres si starile de anxietate, datorita continutului bogat in vitamina D si B12. Ambele vitamine au capacitatea de a imbunatati starea de spirit. Daca vei combina oul cu o sursa de acizi grasi omega 3 (somon, avocado, ulei de masline) vei obtine un efect mult mai puternic, deoarece aceste grasimi bune sunt esentiale pentru buna functionare a creierului.

sursa:eva.ro
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

avocado bune pentru sunt sursa alimente calmeaza cele faci foarte invata
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Radio.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1514 (s) | 25 queries | Mysql time :0.080170 (s)