News Flash:

Idei pentru MICUL DEJUN - meniuri sanatoase la prima ora!

29 Noiembrie 2012
1260 Vizualizari | 0 Comentarii
Idei pentru MICUL DEJUN meniuri sanatoase la prima ora
Buna dimineata! De aproximativ opt ore organismul tau nu a mai mancat sau baut nimic – ceea ce ii oferi imediat dupa trezire are o importanta hotaratoare pentru meniul intregii zile. Cercetarile spun ca cei care mananca la micul dejun isi diminueaza considerabil riscul de obezitate sau diabet, fata de cei care nu o fac.



Cel mai important sfat pe care ti-l putem da este acela de a nu ocoli micul dejun niciodata. Daca reusesti sa ai aceasta constanta in alimentatia ta, este un pas urias pe care il faci in favoarea sanatatii intregului organism. Atentie insa – o briosa sau o mare prajitura nu sunt alimentele de care ai nevoie. Secretul este sa alegi ingrediente care iti sporesc energia si care iti revigoreaza intregul corp. Avem si cateva sfaturi in acest sens:



Opteaza pentru portii consistente. Pentru cele mai multe persoane, un mic dejun ideal are trei componente: o portie de carbohidrati obtinuti din cereale integrale, o portie de lactate bogate in calciu si o portie de fructe proaspete. Impreuna, toate acestea au aproximativ 300 de calorii.

Un preparat bogat in proteine nu este necesar, insa poate deveni acceptabil atata timp cat nu contine prea multe calorii sau grasimi.



Nu e greu sa-ti faci un sandvis cu putine calorii. Alege branza slaba (mozarella sau cas) si mezeluri din piept de pui sau piept de curcan. Si daca te intrebi cum sa procedezi cu cafeaua afla ca medicii recomanda consumul ei moderat (o ceasca pe zi) pentru ca te protejeaza de boli precum Alzheimerul si cancer. Daca nu-ti place cafeaua, ceaiul este cea mai buna alternativa pentru ea, iar cel negru contine de asemenea substanta care te trezeste: cofeina. Partea buna e ca in cazul ceaiului, cofeina intra mai greu in sange, iar efectul sau dureaza mai mult.



Iata cateva asocieri rapide care urmeaza aceasta formula:

1. Un bol de cereale bogate in fibre, multe capsune taiate bucatele si lapte fara multe grasimi.

2. Un baton de cereale integrale, un mar si un pahar rece de  lapte.

3. O cana de iaurt fara grasimi amestecat cu afine proaspete si o felie de paine din grau integral prajita, cu un fruct deasupra.

4. O chifla mica din grau integral cu putin gem, o piersica si o cana de iaurt.

5. Un ou omleta (fara grasimi adugate), o chifla micuta din grau integral, o salata de fructe si o cana de lapte degresat.

6. O briosa cu un continut scazut de grasimi, o felie de pepene galben si o ceasca de lapte preparat din lapte degresat.



Sucul de portocale face si el minuni si are o multime de vitamine. Pentru a prepara un litru de suc, ai nevoie de o jumatate de kilogram de portocale coapte. Zaharul este insa interzis!

pentru grasimi lapte multe buna calorii cana cereale daca dejun fara grau
Distribuie:  
Incarc...

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2017 - Radio.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1274 (s) | 25 queries | Mysql time :0.014637 (s)

loading...