News Flash:

Cele 10 reguli ale unui trup de plaja

21 Iunie 2012
1188 Vizualizari | 0 Comentarii
Cele 10 reguli ale unui trup de plaja



Te gandesti cu groaza ca mai e putin pana vei fi nevoita sa iesi in lume in costum de baie? Dietele draconice nu sunt o solutie. Urmeaza regulile testate de COSMO!



1. Diversifica meniul cat mai mult

Iti recomand sa urmaresti retele si sfaturile ofertei de eCuisine.ro. Poti incepe cu:

    Lipii gratinate cu legume

    Smoothie de fructe de padure

    Gazpacho de rosii

    Vinete mediteraneene



2. Nu te pune la respect

Nu te-ai inrolat in armata si nu te asteapta un concurs de gimnastica, asa ca ia-o usor. Plus ca nu e deloc sanatos sa dai jos mai mult de trei kilograme intr-o luna.

Iti vei slabi sistemul imunitar si vei elimina prea multe vitamine si minerale, iar rezultatul va fi o anemie de care nu vei sti cum sa scapi.

Si, mai e ceva... daca la inceput te vei felicita pentru faptul ca ai schimbat peste noapte "stilul alimentar", in mai putin de o luna "vei pica" in depresie din cauza frustrarii de a nu putea bea sau manca nimic "bun".

De aceea, e bine s-o iei pas cu pas, urmand aceste 10 reguli.



3. Identifica problemele si schimba-ti stilul de viata

Definitiv! Trebuie sa realizezi ca problema nu consta in kilogramele in plus pe care le-ai pus in ultimul timp.

Problema reala e stilul de viata, care intretine efectul de yo-yo - slabesti mult si apoi pui la loc. Rezervati o seara in care sa stai tu cu tine la un ceai si sa treci pe hartie tot ce te nemultumeste la felul in care ai ales "sa-ti tratezi" corpul: nu faci nici o forma de miscare, nu ai mese regulate, mananci mult junk food, consume bauturi carbogazoase si dulciuri, nu ai gustari cu legume si fructe etc.



4. Ia-o usor

Pune lista cu "nemultumiri alimentare si sport" pe frigider si rezuma-te la a face o singura schimbare pe saptamana in programul tau obisnuit.

Iti sugerez ca prima sa fie introducerea a trei zile de miscare pe saptamana. Vei slabi mai usor, vei scapa de celulita, probleme dermatologice sau de digestie...

PONT: Nu uita ca ar fi o mare greseala sa elimini toate "nemultumirile" de pe lista in primele zile de dieta - ar fi prea mult pentru corpul si psihicul tau.



5. Inlocuieste alimentele anti-silueta cu unele gustoase, dar sanatoase

aIti jur cu mana pe inima mea de gurmand ca exista asemenea alimente si mancaruri.

 Inarmeaza-te cu o carte de bucate cu retete sanatoase, bifeaza ingredientele care se repeta in majoritatea retetelor, fa-ti plinul din hypermarket si plafar si scoate din frigider tot junk-ul de care erai indragostita pana acum.

De exemplu, inlocuieste snitelul obisnuit cu unul din soia, care sa aiba doar ou si sa fie preparat cu o lingurita de ulei, prajiturile din faina alba cu cele din faina integrala sau din fulgi de cereale, cartofii pai cu cei dulci pe gratar etc.



6. Gaseste o forma de miscare care-ti place

Si apoi inca una si inca una… Mie, una, imi plac sporturile solicitante si ma plictisesc teribil in timpul unei sesiuni de pilates.

Mi-a luat ceva timp sa-mi dau seama ca daca o amica ridica-n slavi

yogilates-ul, nu trebuie neaparat sa-mi placa si mie. E ceva ce tine de personalitate, dar fara sa incerci o gramada de forme de miscare nu ai cum sa realizezi ce adori sa faci.

Asa ca testeaza tot si aplica un singur principiu de selectie: "Trebuie sa ma distrez cat fac sport. Sa rad cu gura pana la urechi".



7. Nu elimina cu totul preparatele care ingrasa

Imagineaza-ti viata fara un pahar de vin bun, o ciocolata dementiala si sex. Ar fi ca apa de la robinet... inodora, incolora si fara gust.

De aceea, cand vine vorba de un regim echilibrat, ti se recomanda sa te mai rasfeti din cand in cand (o data sau de doua ori pe saptamana) cu bunatatile tale preferate.

Rezuma-te totusi la o singura prajitura, o singura inghetata sau jumatate de tableta de ciocolata. Daca abuzezi, o sa ti se faca rau si vei avea stare de voma o zi intreaga, plus ca exista riscul ca dupa acest episod sa nu te mai lase sufletul de gurmanda sa te reintorci la dieta.



8. Nu manca prea mult

Numeroase cercetari au demonstrat ca ideea conform careia stomacul s-ar micsora sau mari in functie de cantitatile de hrana cu care-l umplem este cum nu se poate mai gresita.

Totusi, daca mananci mai mult intr-o zi, in cea de-a doua, fara exceptie, organismul o sa-ti ceara mai mult "combustibil".

Asa ca aplica principiul dupa care se ghideaza si Miranda Kerr pentru a-si mentine silueta: sase mese mici pe zi - trei principale si trei gustari de fructe, legume sau un iaurt.



9. Bauturile… moartea formelor apetisante

Apa plata, sucurile naturale sunt lichidele pe care este indicat sa le bei daca vrei sa te mentii sanatoasa si slim.

Cat despre bauturile carbogazoase, cu zahar sau indulcitori, acestea trebuie sa intre la capitolul "doar cand imi e pofta". Cu toate ca sunt delicioase, te baloneaza, maresc nivelul zaharului in sange si-ti dau senzatie de foame.

Plus ca, din pacate, consumul constant de bauturi carbogazoase duce la cresterea sanselor de a face osteoporoza.



10. Fa curat in frigider

Si schimba tacamurile, masa, fetele de masa si farfuriile cu unele care sa iti dea senzatia ca esti la restaurant.

Nici designul mancarurilor pe care ti le servesti nu face exceptie. Experimenteaza, distreaza-te! Scopul e sa-ti placa sa mananci acasa, sa realizezi ca si mancarea dietetica poate fi delicioasa si... mai e ceva - cand gatesti tu, intotdeauna vei manca mai putin.




Sursa : cosmopolitan.ro

quot nbsp mult cand daca ceva fara miscare plus trebuie trei carbogazoase
Distribuie:  
Incarc...

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2017 - Radio.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.0964 (s) | 36 queries | Mysql time :0.018830 (s)

loading...